Klacht KPN: Vage afschrijvingen, en klacht hierover wordt op geen enkele manier in behandeling genomen

Klachtnummer
# 185563
Gebruiker
Natasja83
Datum
3 reacties

Details

De klacht

KPN heeft sinds gisteren besloten, dat consumenten via de site geen klacht mogen indienen, je kunt hierover bellen, en als je dan belt wordt je niet verder geholpen, je klacht wordt ook niet in behandeling genomen. Ene Linda, die haar achternaam net niet wou geven, zei dat ze niets voor mij kon betekenen. Ik kan mijn klacht niet indienen, ik kan niet teruggebeld worden, ik krijg geen namen door, zodat ik schriftelijk contact kan zoeken, en ik moet nu extra kosten maken door maandelijks handmatig te betalen, omdat er anders vage afschrijvingen plaatsvinden. Goede service KPN, ben zo blij dat ik een aantal maanden geleden mijn abonnement bij jullie heb aangesloten. Topservice hoor,

De oplossing

Dat er een professioneel persoon contact met mij zoekt, om een oplossing te zoeken voor die vage KPN afschrijvingen, en dat mijn klacht geregistreerd wordt

3 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Kilerciyan,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Natasja83
    Datum
    Helaas is dit geen passende oplossing, ze hebben wel gereageerd, maar daarmee is ook alles gezegd.
  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Kilerciyan,

    In verband met de behandeling van deze klacht heeft de behandelaar diverse keren geprobeerd u telefonisch te bereiken. Dit is helaas niet gelukt.
    U kunt de behandelaar van deze reactie zelf rechtstreeks telefonisch bereiken via telefoonnummer 070-343 20 93.

    Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten tot uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?