Klacht KPN: Vage afschrijvingen, en klacht hierover wordt op geen enkele manier in behandeling genomen

Natasja83

KPN heeft sinds gisteren besloten, dat consumenten via de site geen klacht mogen indienen, je kunt hierover bellen, en als je dan belt wordt je niet verder geholpen, je klacht wordt ook niet in behandeling genomen. Ene Linda, die haar achternaam net niet wou geven, zei dat ze niets voor mij kon betekenen. Ik kan mijn klacht niet indienen, ik kan niet teruggebeld worden, ik krijg geen namen door, zodat ik schriftelijk contact kan zoeken, en ik moet nu extra kosten maken door maandelijks handmatig te betalen, omdat er anders vage afschrijvingen plaatsvinden. Goede service KPN, ben zo blij dat ik een aantal maanden geleden mijn abonnement bij jullie heb aangesloten. Topservice hoor,

Dat er een professioneel persoon contact met mij zoekt, om een oplossing te zoeken voor die vage KPN afschrijvingen, en dat mijn klacht geregistreerd wordt

KPN
    Geachte mevrouw Kilerciyan,

KPN Klantenreacties CMT
    Natasja83
    Helaas is dit geen passende oplossing, ze hebben wel gereageerd, maar daarmee is ook alles gezegd.
    KPN
    Geachte mevrouw Kilerciyan,

In verband met de behandeling van deze klacht heeft de behandelaar diverse keren geprobeerd u telefonisch te bereiken. Dit is helaas niet gelukt.
    U kunt de behandelaar van deze reactie zelf rechtstreeks telefonisch bereiken via telefoonnummer 070-343 20 93.

KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?