Opgelost door KPN: Valse belofte ,informatie klopt niet

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 254376
Gebruiker
Robin4567
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Tijdens het plaatsen van een bestelling word er 11 werkdagen toegezegd dat ik aangesloten zit . Na 48 uur krijg je een link om een afspraak te maken ,tot mijn grote verbazing is de eerst mogelijkheid op 17 Maart terwijl 9 Februari bestelling is geplaatst. Contact opgenomen met klantenservice en word zo afgeserveerd. Niet zo als het hoort. Er wordt een valse belofte toegezegd.

De oplossing

Snellere afspraak om aangesloten te worden

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Goes,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Goes,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Wij verzoeken u de afhandeling van de klacht van onze medewerker te beoordelen.

    Bedankt voor uw medewerking.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Robin4567
Datum
Uiteindelijke oplossing
Uitstekend ,Er werd begrip getoond en snel aan een oplossing gewerkt. Mijn complimenten hiervoor.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen