Opgelost door KPN: Valse beloftes

# 119319

Ik heb een erg vervelende ervaring met KPN (voormalig
Hi). Twee jaar geleden heb ik een abbonement afgesloten inclusief een iPhone 5 toestel voor 60 euro in de maand (voor 2 jaar) met de toezegging dat ik het toestel na verloop van deze periode voor een "paar tientjes" zou kunnen overnemen. Nu deze periode is verstreken kreeg ik een brief van KPN dat ik mijn toestel kon kopen alleen niet voor een paar tientjes maar nu voor over de 100 euro. Dat was niet volgens de belofte van 2 jaar terug dus belde ik de klantenservice, zij toonde begrip alleen konden helaas niks voor me doen. Ik moest mijn klacht melden via de website, alleen het antwoord wat ik kreeg was "Aan het einde van uw leasecontract krijgt u de gelegenheid om het toestel over te nemen tegen de actuele waarde van het toestel op de tweedehands markt. Dit bedrag kan variëren, maar niet door ons worden aangepast." Dit klopt niet met wat mij destijds is beloofd bij het afsluiten van mijn abbonement.

Ik wil graag dat KPN zich aan haar belofte houdt en dat ik het toestel voor een paar tientjes (tussen de 20-50 euro) kan overnemen.

KPN
    Geachte mevrouw Hoeksema,

KPN Klantenreacties CMT
    Jolien
    Bedankt voor jullie hulp. Ik heb echter nog geen mail ontvangen van KPN. Wel ben ik door een anoniem nummer gebeld. Ik ben nu op vakantie en ik kom pas maandag 3 augustus terug. En dan ben ik in de gelegenheid om telefonisch te reageren. Is het ook mogelijk dat het per email afgehandeld wordt?
    Groetjes Jolien
    KPN
    Geachte mevrouw Hoeksema,

KPN Klantenreacties CMT
    Jolien
    KPN heeft telefonisch contact met mij opgenomen. Ze hebben me mij een goed voorstel gedaan. Het komt erop neer dat ik m'n telefoon nu kan houden. Dus ik ben zeer dankbaar met deze hulp en oplossing.

Jolien

Ook een klacht indienen over KPN?