Klacht KPN: Valse verlengvoordelen.

Emveha

Al een aantal jaar mobiel klant bij KPN. Ik mocht mijn abonnement weer verlengen, krijg daarvoor een berichtje, inloggen met telefoonnummer, verificatiecode etc. MOOI, ik krijg als verlengvoordeel een verdubbeling van mijn data.
Contact met klantenservice, want de telefoon die ik graag wil ( Cat S60) staat niet bij KPN op de site, krijg ik als oplossing om via een derde partij ( GSMWEB) te verlengen. Ik vraag nog expliciet, krijg ik dan ook dat verlengvoordeel, "Ja Mijnheer, die koppelen het abonnement terug naar ons, en wij passen de voorwaarden etc toe.",
Oké, telefonisch contact opgenomen met GSMweb, gekozen voor KPN basis 1000 mb, omdat ik toch nauwelijks in het buitenland kom. Zou ik dus uitkomen op 2000MB, waar ik de komende 2 jaar ruim mee vooruit zou kunnen.
Alles in kannen en kruiken dacht ik, totdat alles rond is, telefoon thuis, bevestiging van KPN, etc, maar geen woord gerept over het verlengvoordeel.
Bellen met klantenservice KPN, waar is mijn verlengvoordeel, "maar dat kan alleen in combinatie met Compleet mijnheer, maar dan krijgt u alleen korting.
Ik zeg die korting heb ik niet, ik ga 20 euro betalen, net zoveel als een nieuwe klant, en wil graag dubbele MB zoals beloofd.
"Nee, dat is alleen in combinatie met een 'Zorgeloos' abonnement, omdat deze ook in het buitenland kunnen.
Ik zeg, nee, ik had basis, wil basis, en wil graag die dubbele MB's die mij beloofd zijn. En toen werd de verbinding verbroken.
Dus Ergo, ik heb dus feitelijk nu een nieuw abonnement, zonder voordelen, en had beter via Ziggo een mobiel abonnement kunnen afsluiten, want die geven mij wel een mobiel abonnement met voordelen omdat ik dat thuis heb.
Al met al zeer ontevreden nu.

Graag alsnog het verlengvoordeel dubbele MB's toepassen die mij beloofd zijn.

KPN
    Geachte heer/mevrouw Van Helden,

KPN Klantenreacties CMT
    Emveha
    Inderdaad contact met me opgenomen, wacht nog steeds op een antwoord hoe we het verder op gaan lossen.
    KPN
    Geachte heer Van Helden,

Bedankt voor uw medewerking.

KPN Klantenreacties CMT

Emveha
Nieuw abonnement met meer data tegen gereduceerd tarief. Dit kan pas gerealiseerd worden als mijn abonnement actief is geworden, ik moet dan nog even contact opnemen met de klantenservice. Een en ander is wel via mail bevestigd. Goede hoop dus. Update 1-12-2017 In de mail die mij werd toegezonden, werd mij gevraagd om na 4-10-2017 even een herinnering te sturen zodat genoemde voordelen alsnog zouden worden toegepast. Dit heb ik 9-10-2017 gedaan, zoals gevraagd. Sindsdien taal noch teken ontvangen. Mijn abonnement staat per 1-12-2017 dus nog steeds op 1000 mb. Eindclonclusie : Het is nog steeds het waardeloze K**bedrijf wat ik me herinner, en realiseer me dat het afknippen van de vaste aanluiting, van de muur raggen van de bekende 4 polige contactdoos, en het gat dichtsmeren met knauf en een mooi behangetje erover nog steeds de meest afdoende oplossing was. Ik verheug me op einde contract in 2019, zodat ik definitief afscheid kan nemen van deze waardeloze organisatie.

Ook een klacht indienen over KPN?