Klacht KPN: Valt steeds vaker uit

Klachtnummer
# 469366
Gebruiker
Ralph
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ik heb nog een oude experiment box V8 , steeds vaker valt hij uit soms wel 2 keer op een avond, dan effe aan uit zetten en hij doet het weer.
Ook is hij al aardig bruin geworden van de warmte, heb hem ook al aardig lang.
In de kpn winkel geweest maar was niks aan te doen, ben nu aan het nadenken om maar op glasvezel over te stappen, daar hoop ik geen probleem maar liever bij kpn blijfen, maar moet er wel wat gebeuren, bv omruilen.

De oplossing

Vragen of ik geruild kan krijgen voor nieuw model, dan waarschijnlijk Probleem over, winkel wilde ze het niet.

3 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Van de Voort,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Ralph
    Datum
    Er heeft nog niemand contact opgenomen, wat voor stappen zijn er nu genomen?
  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Van de Voort,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Wij verzoeken u de afhandeling van de klacht van onze medewerker te beoordelen.

    Bedankt voor uw medewerking.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen