Klacht KPN: Van duur naar goedkoop, KPN geeft dan geen gehoor

Daan010

Het lijkt wel of niemand iets kan doen bij KPN! Op 10-12-2015 krijg ik een mail van KPN dat mijn dure pakket wordt omgezet naar het instap pakket, dit zou op 7-1- 2016 plaatsvinden. Op 7-1 geen TV en Internet, bellen en er moest een nieuwe aanvraag ingediend worden. Zo gezegd, zo gedaan, maar ja dan wordt de aansluit datum dus 21-1, sneller kan niet, en je komt onderop in de la te liggen. 21 -1 telefoon van KPN, storing aansluiting wordt 26-1 en ook op 26-1 lukt het KPN niet. Op 27-1 heb ik dan toch eindelijk mijn lang verwachte aansluiting. Tussen 12-1 en 17-1 had ik een noodpakketje, een dongel en digitenne. De dongel was zo traag dat het niet werkte, dus maar uit de bundel het internet op.

Compensatie van de op één lopende blunders, en het leeg laten lopen van mijn belbundel.

Daan010
    Prima, ik wacht uw reactie we af.
    Daan010
    Het duurt wel erg lang voor u met mij contact opneemt, is mijn vraag zo moeilijk?
    Ondertussen wel rappelleren waar mijn reeds ingediende huur toestelleen zoals modems etc blijven, volgens mij is de administratie niet echt in orde bij KPN
    Geachte heer Oord,

Uw klacht is nog in onderzoek bij onze behandelaar. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten tot uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.

Daan010
    Het is toch wel erg droevig gesteld met KPN. Om te vertellen dat ze ermee bezig zijn duurt al +/3 WEKEN
    Geachte heer Oord,

De behandelaar van deze reactie heeft u via een e-mail bericht geïnformeerd.

Het bedrag zal rechtstreeks op uw bankrekening worden gecrediteerd .

Daan010
    Het eind resultaat is prima, hier ben ik tevreden mee. Alleen over het verloop en de lange doorlooptijd ben ik niet gelukkig.

Daan010

Ook een klacht indienen over KPN?