Klacht KPN: Van kastje naar muur gestuurd worden, zonder oplossing.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 401343
Gebruiker
Wanhopigeklant#21
Datum
6 reacties

Details

Klacht

Ik probeer vanaf eind augustus KPN in beweging te krijgen om een kabel bij onze nieuwbouwwoning aan te (laten) leggen. Uren in de wacht gestaan, tig keer doorverbonden, alles zonder resultaat! Ben ten einde raad. Wanneer komt hier een oplossing voor?

Gewenste oplossing

Dat men MIJ eens belt en ik alles kan voor de zoveelste keer kan uitleggen en dat er dan daadwerkelijk op KORTE termijn een oplossing komt!
Geboden oplossing
Er wordt gesuggereerd dat KPN vandaag telefonisch contact heeft gezocht. Zowel op mijn vaste nummer als op mijn mobiel heb ik geen gemiste oproep! En nee, de klacht is niet opgelost en de kabel ligt er ook nog niet.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

6 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Bedankt voor uw bericht.
     
    Wij hebben uw melding in goede orde ontvangen en zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen om u van verdere ondersteuning te voorzien.
     
    Met vriendelijke groet,
     
    KPN Webcare
  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  3. Auteur
    Wanhopigeklant#21
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  4. Auteur
    KPN
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  5. Auteur
    Wanhopigeklant#21
    Datum
    Wat bijzonder dat KPN webcare mijn klacht kan sluiten!
    Ik stel voor dat de klacht pas afgesloten wordt als er daadwerkelijk contact is geweest
  6. Auteur
    KPN
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Dit is onze laatste reactie
    Deze reactie is verborgen

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen