Opgelost door KPN: Vanwege glasvezel wordt mij een abonnement verplicht dat ik niet wil. Ik kom er niet vanaf.

Lianne Laseur - Mouw

Vandaag vond ik een brief van KPN dat ze binnen 10 dagen een installatiepakket opsturen om glasvezel te gaan gebruiken. Dit willen wij echter niet. Wij hebben in januari 2012 inderdaad iemand op bezoek gehad, maar nooit begrepen dat bij aansluitng op glasvezel we vast zitten aan een jaarabonnement.

Wij hebben de keuze nog niet gemaakt en wij hebben een voorlopig koopcontract voor een nieuwe woning (waar geen glasvezel ligt) dus we willen op dit punt ook geen keuze maken.

Vanavond direct gebeld met de klantenservice KPN en bijna 20 min aan de lijn gehangen, voornamelijk wachtend. De 1e medewerker zei dat hij de annulering in gang ging zetten en even zou even overleggen met een collega. Vervolgens doorgezet naar contractbeheer en van die meneer hoorde ik dat we vast zitten aan een jaarabonnement van 600 euro en als we niet betalen dat ze een deurwaarder sturen met als extra onkosten ook 600 euro. Dit kwam op mij niet zo vriendelijk over.

Op de site van de consumentenbond las ik dat een dame via hen contact heeft gehad n.a.v. een klacht en dat het abonnement direct was opgezegd en dat ze een onkostenvergoeding van €25,- kreeg. Nu hoef ik geen onkostenvergoeding. Ik wil gewoon graag het abonnement opzeggen voor nu. In de toekomst zien we dan weer verder.

KPN
    Geachte mevrouw Laseur-Mouw,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Lianne Laseur - Mouw
    Beste KPN Klantenreacties CMT, Dank voor de snelle reactie. Ik wacht rustig af totdat jullie contact met mij opnemen. Groet, Lianne
    Lianne Laseur - Mouw
    KPN heeft dit keurig opgelost. Maandag gebeld door KPN met contactgegevens, dinsdag had ik een voicemail of ik terugwilde bellen en vandaag een brief in de bus dat KPN Glasvezel geannuleerd is. Erg tevreden over KPN én deze app! Dank!
    KPN
    Geachte mevrouw Laseur-Mouw,Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Lianne Laseur - Mouw
    Blij dat het zo snel is afgehandeld!

Lianne Laseur - Mouw

Ook een klacht indienen over KPN?