Opgelost door KPN: vast aan een contract wat niet besproken is/valse beloftes

mv1990

bericht staat openbaar op kpn facebook.
In het kort.
jaar contract was afgelopen, we wilden overstappen. kpn komt met tegenaanbod we hadden 20MBIT pakket. en hun beloofde 19MEGABYTE(gelijk aan 150mbits). niet de tijd gehad om hier naar te kijken of het geregeld was. na 15 dagen kwamen we erachter dat het internet niet veranderd was, gebeld en werd gezegt dat het 19MBIT is geworden en niet Megabyte. met die reden wil ik alsnog overstappen maar we waren dus 1 dag te laat mbt het heroepingsrecht. flinke discussies gehad via telefoon 12x en via FB openbaar/chat. uiteindelijk via fb iets van medewerking gekregen en doorverbonden naar de juiste afdeling contract opzegging . hiervoor werd ik steeds van het kastje naar de muur gestuurd en niemand kon wat doen.
vervolgens werd ik bij deze afdeling belachelijk gemaakt omdat ik een limburgs accent heb ik heb van iedereen de naam opgeschreven met wie ik gesproken heb. ik wil van dit contract af maar zit er weer aan vast zonder toestemming.

de reden waarom we wilde overstappen was voor het snellere internet,
dit was zo goed als geregeld bij een andere provider. kpn kwam met een tegenaanbod van 19MEGABYTE /ps dus geen 19MEGABITS. (nadrukkelijk 3x gevraagt aan deze meneer kpn) hierop werd gezegt dat het om MEGABYTES GING.
ik heb inmiddels een contract afgesloten bij Ziggo (150mbit pakket) wat overeen komt met 18/19 MEGABYTES. maar ik kom niet van het kpn contract af omdat hun zeggen dat we een nieuw jaar contract hebben afgesloten. mijn gewenste oplossing is alsnog het contract bij KPN te Beeindigen. juist omdat we sneller internet nodig hebben en kpn dit niet kan leveren. het jaar was om hun beloven SNEL internet maar ze hebben zelfs minder gegeven we hadden 20/mbit pakket en nu opeens 19mbit terwijl dit aangeboden was als tegenaanbod wat in principe gewoon niet logisch zou zijn juist omdat we sneller willen en niet langzamer.
Ik wil van dit contract af PUNT.

KPN
    Geachte heer Veldhuizen,

KPN Klantenreacties CMT
    mv1990
    zojuist telefoon ontvangen van dhr M*****
    hij heeft telefonisch bevestigt dat het abonnement wordt stop gezet, en dat er inderdaad sprake was van foute communicatie en voorlichting van het abonnement.
    mv1990
    KPN heeft contact met mij opgenomen, probleem was intern wel al opgelost via die webcare. maar kpn heeft wel alsnog vanuit klachtenkompas contact met me opgenomen en heeft netjes geluisterd en besproken wat er aan de hand was.
    Deze meneer heeft ook aantekeningen gemaakt over de situatie.
    ik vind het wel jammer dat er eerst zoveel tijd in gaat zitten. maar al met al is het probleem wel opgelost. en ben ik alsnog netjes te woord gestaan door de service KPN wat gebeld heeft vanuit klachtenkompa

mv1990

Ook een klacht indienen over KPN?