Klacht KPN: Vast bellen abonnement

Klachtnummer
# 93497
Gebruiker
Melissa
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Geachte KPN,

Al meer dan 50 jaar heeft mijn oma een telefoonabonnement bij KPN waarbij ze iedere 2 maanden ruim €36,- betaald, hierbij komen nog de kosten voor de nummerweergave, telefoonhuur en de gesprekskosten. Waardoor ze ruim €70,- betaald. Als ik dit vergelijk met andere aanbieders is dit een erg hoog bedrag en wordt het erg aantrekkelijk om over te stappen.
Ik heb gebeld met KPN om te vragen of ze iets voor haar kunnen betekenen.
De jongen aan de telefoon vond dit ook een erg hoog bedrag en vertelde dat hij een mooie aanbieding ging maken en mij hierover terug zou bellen. Helaas is dit niet gebeurd waardoor ik zelf maar weer gebeld heb.
Toen kreeg ik een mevrouw aan de lijn die vertelde dat ze helemaal niets kon doen aangezien ze al klant is. Ze vertelde dat ze voor nieuwe klanten veel kunnen maar voor klanten niet.
Ik vind het erg teleurstellend hoe er wordt omgegaan met trouwe klanten. Hoop op een passende oplossing.
Mvg, Melissa

De oplossing

Zoals in de klacht staat beschreven betaald ze erg veel voor alleen vast bellen. Kunnen jullie voor haar een mooie aanbieding maken zodat ze met plezier kan blijven bellen als klant van KPN?

1 reactie

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Fiddelaar,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen