Opgelost door KPN: Vaste telefonie (met nummerbehoud) werkt niet, ondanks monteur en vele toezeggingen klantenservice

BozeZoon432

Per 1-2 overgestapt van Ziggo naar all-in-one (Hussel)pakket van KPN met nummerbehoud. Dit ivm verhuizing van mn vader van 94 naar een zorgappartement (daar alleen KPN all in one mogelijk). Na bijna 2 weken is het vaste telefoonnummer nog steeds niet geporteerd, telefoon werkt niet. Mn vader kan niet bellen of gebeld worden.
Bij klantenservice dagelijks hetzelfde verhaal dat er gewacht wordt op een porterings datum. Volgens mij gebeurd er helemaal niets.
Schande dat zo'n oude man in zn nieuwe woning niet gebeld kan worden door zn oude kennissen en familie.

Zo snel mogelijk zorgen dat de telefoonaansluiting met het te behouden nummer werkt
De ochtend na het plaatsen van mijn klacht werd telefonisch contact opgenomen door de klachtenfunctionaris van KPN. Deze heeft ervoor gezorgd dat vrijwel direct het vaste telefoonnummer wel functioneerde; de order was blijkbaar al die tijd niet 'doorgezet'. Daarvoor vele uren met KPN gebeld zonder resultaat. Gevraagd werd naar de (financiele) gevolgen van dit probleem. Als compensatie voor 2 weken geen (vaste) telefonie e.d., werd een m.i. zeer redelijk bedrag aangeboden voor een 'etentje'. Dus naar alle tevredenheid opgelost; kan een ieder adviseren om in een dergelijke situatie de klacht ook op deze website te plaatsen. Dan tenminste adequate actie.

KPN
    Geachte heer Vastbinder,

KPN Klantenreacties CMT

KPN
    Geachte heer Vastbinder,

Bedankt voor uw medewerking.

KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?