Opgelost door KPN: Vaste telefonie (met nummerbehoud) werkt niet, ondanks monteur en vele toezeggingen klantenservice

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 423821
Gebruiker
BozeZoon432
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Per 1-2 overgestapt van Ziggo naar all-in-one (Hussel)pakket van KPN met nummerbehoud. Dit ivm verhuizing van mn vader van 94 naar een zorgappartement (daar alleen KPN all in one mogelijk). Na bijna 2 weken is het vaste telefoonnummer nog steeds niet geporteerd, telefoon werkt niet. Mn vader kan niet bellen of gebeld worden.
Bij klantenservice dagelijks hetzelfde verhaal dat er gewacht wordt op een porterings datum. Volgens mij gebeurd er helemaal niets.
Schande dat zo'n oude man in zn nieuwe woning niet gebeld kan worden door zn oude kennissen en familie.

Gewenste oplossing

Zo snel mogelijk zorgen dat de telefoonaansluiting met het te behouden nummer werkt
Geboden oplossing
De ochtend na het plaatsen van mijn klacht werd telefonisch contact opgenomen door de klachtenfunctionaris van KPN. Deze heeft ervoor gezorgd dat vrijwel direct het vaste telefoonnummer wel functioneerde; de order was blijkbaar al die tijd niet 'doorgezet'. Daarvoor vele uren met KPN gebeld zonder resultaat. Gevraagd werd naar de (financiele) gevolgen van dit probleem. Als compensatie voor 2 weken geen (vaste) telefonie e.d., werd een m.i. zeer redelijk bedrag aangeboden voor een 'etentje'. Dus naar alle tevredenheid opgelost; kan een ieder adviseren om in een dergelijke situatie de klacht ook op deze website te plaatsen. Dan tenminste adequate actie.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Vastbinder,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Vastbinder,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Wij verzoeken u de afhandeling van de klacht van onze medewerker te beoordelen.

    Bedankt voor uw medewerking.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen