Opgelost door KPN: Vaste telefonie op glasvezel werkt opeens niet meer vanaf 21 september.
Details
Klacht
Klachten :-ik ben niet(slecht) bereikbaar op mijn vaste telefoonnummer
-probleem nog niet opgelost,
-doorlooptijden oplossing worden niet gehaald
-beloftes worden niet nagekomen(terugbellen)
-onvriendelijke behandeld aan telefoon, tot 2 x toe gewoon ophangen
Wat heb ik gedaan :
-18x gebeld
-2x monteur toegelaten, 2x geconstateerd dat het een administratieve fout is.
-Gevraagd om deskundige die mij kan vertellen wat er aan de hand is.
-logboek opgestuurd met chronologisch beschreven wat ik heb gedaan.
Tijdspad en Tijdsbesteding :
-Probleem vaste telefonie op glasvezel voor het eerst geconstateerd op 21 september.
-Probleem gemeld op 24 september
-Telefoon doorgeschakeld op mobiel op 1 oktober, doorschakeling is niet stabiel, werkt vaak overdag niet.
-Storing nog niet opgelost(18 okt) storing duurt al 17 werkdagen(>3 weken).
-ik ben al 804 minuten bezig met dit probleem: wachten, praten met helpdesk, en monteur-begeleiding.
Gewenste oplossing
Gewenst,-Oplossen van het probleem
-Deskundige die mij vertelt waarom het probleem lastig is op te lossen, die inzicht geeft de stappen die worden doorlopen om het probleem op te lossen, zekerheid dat er inderdaad aan gewerkt wordt, en dat ik nu niet 'onder aan de stapel' lig.
-Evaluatie van de afgelopen periode op basis van mijn logboek.
- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.