Klacht KPN: vaste telefoonverbinding werkt niet meer sinds 17april2016

Klachtnummer
# 171211
Gebruiker
witzier
Datum
5 reacties

Details

De klacht

bij mijn ouders is opeens de vaste telefoonverbinding er mee gestopt op 17 april 2016.
Ze hebben een glasvezelabbonnement internet en bellen.
Er is al herhaaldelijk gebeld naar de KPN maar ze worden steeds van het kastje naar de muur gestuurd, en er wordt ook steeds gezegd:'er wordt aan gewerkt.
Maar als er iets frusterend is is het wel om steeds weer aan iemand anders hetzelfde verhaal te moeten uitleggen.
Graag zsm actie.

De oplossing

graag een snelle reactie en een oplossing.
en ook een terugkoppeling zodat er enig idee is wat de status is en wanneer het wordt opgelost.

5 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Witzier,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    witzier
    Datum
    Ok we wachten af wanneer we wat horen.
  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Witzier,

    De behandelaar van deze reactie zal binnenkort weer contact met u opnemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten tot uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  4. Auteur
    witzier
    Datum
    Er is wel contact opgenomen met ons, maar nog steeds is er geen oorzaak bekend. KPN is nog aan het zoeken naar een oplossing........Maar dat zijn ze al een paar maanden aan het doen. Ik ben erg benieuwd wanneer er nu eens iemand naar gaat kijken die er wel verstand van heeft. Het lijkt erop dat ze hun eigen systeem(en) niet in de hand hebben.
  5. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Witzier,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen