Klacht KPN: vaste telefoonverbinding werkt niet meer sinds 17april2016

witzier

bij mijn ouders is opeens de vaste telefoonverbinding er mee gestopt op 17 april 2016.
Ze hebben een glasvezelabbonnement internet en bellen.
Er is al herhaaldelijk gebeld naar de KPN maar ze worden steeds van het kastje naar de muur gestuurd, en er wordt ook steeds gezegd:'er wordt aan gewerkt.
Maar als er iets frusterend is is het wel om steeds weer aan iemand anders hetzelfde verhaal te moeten uitleggen.
Graag zsm actie.

graag een snelle reactie en een oplossing.
en ook een terugkoppeling zodat er enig idee is wat de status is en wanneer het wordt opgelost.

Geachte heer/mevrouw Witzier,

witzier
    Ok we wachten af wanneer we wat horen.
    Geachte heer/mevrouw Witzier,

De behandelaar van deze reactie zal binnenkort weer contact met u opnemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten tot uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.

witzier
    Er is wel contact opgenomen met ons, maar nog steeds is er geen oorzaak bekend. KPN is nog aan het zoeken naar een oplossing........Maar dat zijn ze al een paar maanden aan het doen. Ik ben erg benieuwd wanneer er nu eens iemand naar gaat kijken die er wel verstand van heeft. Het lijkt erop dat ze hun eigen systeem(en) niet in de hand hebben.
    Geachte mevrouw Witzier,

KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?