Klacht KPN: Vaste telefoonverbinding werkt regelmatig niet

Klachtnummer
# 283559
Gebruiker
G.E.R.D.A. Zipp
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Zeker al zo,n 2 jaar heb ik problemen met mijn vaste telefoon; ik kan regelmatig niet bellen of gebeld worden, de telefoon geeft een bromtoon af en de ointvanger van mijn telefoontje hoort niets. Om gekeerd gebeurt het zelfde.
Ik heb al een eindeloze stoet van monteurs versleten niets helpt. vorig jaar heb ik een brand brief naar de directie van de KPN gestuurd wat resulteerde in bezoek van hoger geplaatste medewerkers van de KPN.
Het leek er op dat de oplossing, een nieuwe verbinding in de centrale, werkte ,maar inmiddels heb ik dezelfde situatie een :vaste telefoon die dagen lang niet werkt. Ik ga zeker weer een brief schrijven naar de directie van de KPN. maar ik vrees dat opnieuw niet gaat werken. Wat rest mij nu nog?{Heb op advies van de KPN ook al eens bijna nieuwe telefoons vervangen maar daar lag het dus ook niet aan}

De oplossing

Een normaal functionerende telefoon verbinding.

3 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Zipp,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Zipp,

    In verband met de behandeling van deze klacht heeft de behandelaar diverse keren geprobeerd u telefonisch te bereiken. Dit is helaas niet gelukt. Ook is de voicemail ingesproken.
    U kunt de behandelaar van deze reactie zelf rechtstreeks telefonisch bereiken
    via telefoonnummer 070-343 20 23.
    Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten tot uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Zipp,

    De behandelaar van deze reactie zal binnenkort weer contact met u opnemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten tot uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen