Klacht KPN: vastlopen ondertiteling BBC bij vip 1853 ontvanger.

# 22099
maus van der voort

Helaas komt het zeer regelmatig voor dat de ondertiteling voor doven bij de BBC blijft hangen. Beeld en geluid lopen wel gewoon door. Heb twee van deze ontvangers en bij de andere gaat het goed.
Van KPN nieuwe ontvanger gekregen. Helaas zonde van de moeite en de kosten, heeft dus niet geholpen.
Probleem wordt nu doorgeschoven naar anderen in de KPN organisatie, zal met een week of twee een reactie krijgen.
ZIjn er meer mensen die met dit probleem te maken hebben of gehad hebben?
Dank voor de reactie.

zou graag een functionerende ondertiteleing hebben

KPN
    Geachte heer Van der Voort,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    maus van der voort
    Vanmorgen door KPN gebeld. Uitermate onbevredigend antwoord gekregen. Jammergenoeg nog te weinig koffie gehad om adequaat te reageren. Antwoord van KPN was: ligt aan de software.
    Achteraf gezien kan het volgens mij niet aan de software liggen en is het antwoord een zoethoudertje.
    Waarom kan het volgens mij niet aan de software liggen. Daaarvoor heb ik op dit moment drie argumenten:
    1. waarom loopt bij 1 van de ontvangers de ondertiteleimng wel gewoon door?
    volgend blok rest
    andere argumenten:
    2. als het werkelijk een software probleem is waarom weten de eerste lijns medewerkers dat dan niet. Die zouden dan in een paar zinnen je kunnen afpoeieren. (Of is de communicatie binnen dit communicatie bedrijf zo slecht)
    3. De eerstelijnsmedewerker die ik aan de lijn gehad heb verklaarde dat hij ook regelmatig de ondertiteling van BBC gebruikt en nergens last van heeft.
    Heb het ernstige vermoeden dat het probleem zit in de buitenshuis kabels die erg oud zijn
    maus van der voort
    heb eerder vandaag al aangegeven dat ik van mening ben dat de bekabeling buitenshuis de moderne techniek niet aan kan. vanavond de bevestiging gekregen. op mijn nieuwe motorola ontvanger werkt ook HD niet. Dus maar weer eens met de hulptroepen gebeld. wat blijkt... er kan maar 15 mb door het touwtje naar mijn huis.... daar kunnen helemaal geen 2 hd streams door dus, laat staan als je er ook nog internet bij wil hebben..... weet ii dus ook gelijk waarrom mijn internet al die tijd zo traag is
    KPN
    Geachte heer Van de Voort,Uw klacht is nog in onderzoek bij onze behandelaar. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    maus van der voort
    heb van kpn niets meer vernomen, denk er zo langzaaamaan ook maar een klacht te deponeren bij de reklame code commissie.
    Wordt het zomaar getolereerd dat je minder dan 40% waarmaakt van wat je beloofd. Kom je weg met de kreet.... maximaal.
    Wie gaat er een auto kopen met een maximum snelheid van 200 km. en op de weg komt er nog geen 120 km uit. (dat automerk is snel failliet) van kpn moeten we het kennelijk allemaal maar pikken.Ter verduidelijking: max 15 mb van max 40 mb is nog geen 40%
    maus van der voort
    mail gestuurd naar bovenstaand mailadres. Komt retour wordt niet geaccepteerd. adres moet kloppen. Via kopieren overgenomen.
    KPN
    Geachte heer Van de Voort,De behandelaar van deze reactie heeft u inmiddels gesproken en een oplossing aangedragen. Begin april zal hij weer contact met u opnemen.Met vriendelijke groet,
    KPN Klantenreacties CMT
    maus van der voort
    Klacht is in materiele zin opgelost. Technisch is het onmogelijk de klacht op te lossen. Blijft dus een vreemde zaak dat je een product kunt verkopen dat technisch niet deugd respectievelijk voldoet aan de gewekte verwachtingen.
    KPN
    Geachte heer Van de Voort,De behandelaar van deze reactie zal binnenkort contact met u opnemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    maus van der voort
    behandelaar eergisteren gebeld toen ik met de helpdesk van kpn aan het bellen was. zou later terug bellen, niet gedaan. probleem met ondertiteling is er nog steeds.
    Voor de goede orde eergisteren weer 37 minuten met helpdesk "mogen" bellen en gisteren weer iemand 34 minuten aan het werk mogen houden.
    KPN
    Geachte heer Van der Voort,De behandelaar van deze reactie zal binnenkort contact met u opnemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    maus van der voort
    2e keer dus, wacht maar weer af, zou 9 of 10 april al gebeld zijn.
    maus van der voort
    3e keer dus dat ze toezeggen te bellen................ er gebeurd niets behalve dan dat die toezegging gedaan wordt. afwachten maar weer
    KPN
    Geachte heer Van de Voort, De behandelaar van deze reactie zal binnenkort contact met u opnemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com. Met vriendelijke groet, KPN Klantenreacties CMT
    maus van der voort
    ben dus nog steeds niet gebeld, probleem is dus niet opgelost (het door kpn gemelde software probleem) het probleem lijkt ook bij anderen niet te bestaan. Heb een aantal vriendjes gevraagd ook met ondertiteling naar BBC te kijken en die hebben nergens last van.
    Ben nog steeds van mening dat het aan de techniek buitenshuis ligt. Had afgelopen vrijdag een downsnelheid van 0.08 MB. (ja geen punt en komma verkeerd gezet.)
    KPN
    Geachte heer Van de Voort,De behandelaar van deze reactie heeft vandaag met u afgesproken, dat hij uw bericht afwacht wanneer u gekozen heeft voor een andere provider.Met vriendelijke groet, KPN Klantenreacties CMT
    maus van der voort
    kennis genomen van mededeling van kpn dat ik zonder boete weg mag naar een andere provider.zeer teleurstellende oplossing.
    KPN
    Geachte heer van der Voort,Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    maus van der voort
    1. ondertiteling loopt nog steeds vast.
    2. dat ik weg mag zonder boete, neemt niet weg dat mij een product verkocht is wat niet deugd. er is maar 1 oplossing en dat is glasvezel, aanleg van glasvezel staat nog niet in de planning. de winnaar is dus de verkoper, de verliezers zijn de klant en de helpdesk mensen die de shit mogen oplossen.

Ook een klacht indienen over KPN?