Klacht KPN: Veel hoger abonnementskosten dan afgesproken

Klachtnummer
# 16359
Gebruiker
M .
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ongeveer twee maanden geleden heb ik een abonnement afgesloten bij Hi met een nieuw toestel. Op de bestelpagina, bevestigingsmail, en contract staan de juiste abonnementskosten (8,75 + 3,75), maar vandaag ben ik opgeschrokken met een afschrijving van 106,06 euro.

Op 'Mijn Hi' staat er een periodieke kosten van '87,65' gemeld terwijl dit tijdens het bestellen van mijn toestel, bevestiging en het ondertekend contract absoluut niet is gemeld. Ook heeft Hi dit niet laten weten aan mij, en 'Mijn Hi' kon ik pas na 2 maanden bereiken wegens nummerbehoud.

Graag wil ik meer weten hierover en wacht ik op een snelle oplossing.

Klantnr.: 181058601

De oplossing

Het goedzetten van mijn abonnementskosten zoals eerder is afgesproken.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

KPN is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    M .
    Datum
    Bedankt voor uw reactie, deze heb ik zojuist aangevuld in mijn klacht.

Ook een klacht indienen over KPN?