Klacht KPN: Veel kosten door onduidelijke internet bundel voor europa

Klachtnummer
# 39028
Gebruiker
Anne Joosten
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Afgelopen zomer heb ik een internet bundel afgesloten voor internet in het buitenland. In italië werkte dit helemaal perfect. Zodra mijn MB's opwaren kreeg in een SMS en kon dit zo via een SMS' je weer opwaarderen.

Toen ik in Turkije op vakantie was kreeg ik nog steeds SMS'je met waar in stond'' u bent om 80% van je vakantie internet bundel wilt u opwaarderen .....'' Met zo'n SMS'je in Turkije ga je er dus van uit dat je internet bundel in Turkije ook geld. Helaas 2 dagen laten kreeg ik bericht dat ik meer verbruikt dan normaal ik zat op €340 ex. BTW. Ik had meteen mijn internet uit gezet en wat bleek de internet bundel voor Europa daar valt Turkije dan niet onder, stond op de site vermeld.

Toen kwam de rekening thuis en er was 586 euro afgeschreven van mijn rekening.
Ik heb contact gezocht met Hi en die dame vertelde mij dat ze een case ging indienen omdat het toch vreemd was dan in die smsje ook in turkije kreeg.
Nu 4 weken later, heb ik nog steeds niets gehoord

Gewenste oplossing

Ik zou graag ten eerste terug gebeld willen worden met wat er is overlegd, en graag zou ik mijn bedrag terug willen of een compensatie voor de door het bedrijf gemaakte fout.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

KPN is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen