Klacht KPN: veel storing!

Klachtnummer
# 3454
Gebruiker
C. Kranendonk
Datum
1 reactie

Details

De klacht

de kpn heeft nog al eens storing!en als je wilt bellen met je Mobiel,krijg je eerst alle mogelijk heden wat je kunt doen,en dan heb je na 15 min wachten,ben je bij het punt waar je moet zijn,dan hoor je het is erg druk probeer het later nog eens!.
de tarieven zijn niet misselijk als je met je Mobiel belt!
en dan toch een huis telefoon staan die het niet doet!
ze moeten een nummer aanmaken voor klachten zonder keuzen,dat is redelijker!

De oplossing

een nummer maken alleen voor storingen?

1 reactie

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Kranendonk,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen