Klacht KPN: Veel te hoge extra kosten berekend € 103,65 voor google play

Liavan stigt

Op 12 februari ontving ik een telefoonrekening van Hi waarin ik € 103,65 moest betalen voor Google Play terwijl ik nauwelijks MB had gebruikt of Telefoon heb hierover gebeld en kreeg te horen dat ik allerlei Apps had gedownload vertelde dat dat niet klopte want dat kon ze zien aan mijn MB verbruik en dat was nauwelijks gebruikt ik heb een 6000 tegoed en had maar 306, verbruikt. De dame vroeg of ik Candy Crush speelde ik zei ja dat klopt toen zei ze nou dan komt het daarvan u heeft van alles gekocht ik zei nou mevrouw dat kan niet ik speel Candy C rush wel maar ga echt niet voor € 103, dingen kopen toen zei ze nou dat heeft u toch gedaan ik zei mevrouw als dat zo is dan ga ik u echt niet bellen hierover u ziet zelf hoe weinig ik mijn telefoon gebruik nauwelijks bel kosten en nauwelijks MB verbruik dus de rekening klopt niet en toen zei ze ik ga de verbinding verbreken u moet gewoon betalen. Hierdoor kon ik niet verder de verbinding werd verbroken en ik kon niets doen met mijn klach

Ik wil graag een creditnota voor de teveel betaalde kosten buiten de bundel want het klopt niet. Ik heb juist in de winkel een duur abonnement afgesloten zodat ik nooit boven mijn beltegoed of MB verbruik kom en nu moet ik € 103,65 betalen voor iets wat niet klopt

KPN is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Liavan stigt
    Heb ondanks belofte van Hi nog niets gehoord inzake mijn klacht..
    Heb wel de abonnementskosten betaald op tijd maar niet de extra
    kosten van € 103,- hoe lang kan het nog duren voordat Hi mij gaat bellen zoals ze beloofd hebben
    Liavan stigt
    Nog steeds geen reactie van Hi maar tot mijn verbazing vandaag een aanmaning ontvangen waarin ze mij aangeven als ik het bedrag niet binnen 2 weken betaal gaan ze € 15 extra in rekening brengen.
    Kan dit zomaar ?
    Liavan stigt
    Vorige week gebeld door Hi wilde ineens € 72,50 crediteren van het brag van € 103,50 ze zouden mijj daarover een creditnota sturen echter nog steeds niets ontvangen wat ik vreemd van aan het hele verhaal hoe kunnen ze crediteren terwijl ik totaal geen extra kosten heb gemaakt en ze mij in eerste instantie laten betalen voor een spelletje wat ik ook speelde toen ik een pre paid kaart had van Hi en toen niets hoefde te betalen en nu bij een abonnement dure rekeningen krijg
    Liavan stigt
    Uiteindelijk heb ik € 72,50 gecrediteerd gekregen dus alsnog € 42,- extra moeten betalen maar ik dacht dat doe ik maar uit angst dat mijn abonnement werd afgesloten echter deze maand ontvang ik weer een dure rekening met € 44,73 extra op mijn abonnement dus nu eis ik al mijn geld terug dus ook die € 42,- het kan toch niet zo zijn dat Hi mij allemaal extra kosten laat betalen terwijl ik nauwelijks mijn 100 belminuten en mijn mb verbruik puur uit angst omdat anders mijn telefoon wordt
    Liavan stigt
    afgesloten en ze crediteren wel een bedrag van € 72,50 waarom niet alles het klopt van geen meter dat ik nu al voor de derde maand extra kosten krijg en ze mij dwingen om te betalen terwijl ik niets download of bestel ik eis een creditnota
    Liavan stigt
    Gisteren werd ik gebeld door de KPN Hi niet normaal zoals ik werd behandeld kon niets zeggen vertelde dat ik toen ik een pre paid kaart had van de Hi dat ik steeds werd gebeld door Hi klantenservice en dat ze aangaven dat als ik een abonnement name dat ik veel goedkoper uit was dan dat ik telkens een opwaardeerkaart kocht en vertelde dat ik bang was dat de kosten dan veel te hoog werden maar werd mij verteld omdat ik zo weinig belde en op wifi zat dat het veel voordeliger was. Dus ben ik vorig j
    Liavan stigt
    jaar naar de HI winkel in Assen gegaan en de verkoper gaf mij aan dat ik veel beter een groot MB abonnement kon nemen 6000 mb en 100 belminuten aangezien ik veel whats upp met mijn kinderen. Betaal € 60 euro abonnement per maand in het begin ging het goed maar ik verbruik maar 300 mb dus hou per maand ruim 5000mb over en gebruik maximaal maar 30 tot 50 belminuten dus ben heel erg zuinig wat er sinds de laatste maanden gebeurd dat ik steeds extra kosten heb voor zogenaamd en spelletje candy cru
    Liavan stigt
    crush spelen klopt helemaal niets van aangezien ik nu alleen nog maar op wifi zit en mijn mobiele gegevens uitschakel krijg ik deze maand wederom een rekening van € 104 ben ermee naar KPN winkel geweest aangezien in assen HI is opgedoekt dus de verkoper die mij dit dure abonnement heeft verkocht werkt er niet meer en kan ik ook niet bereiken maar de verkoper van KPN zegt dat de kosten die KPN mij bereken niet kloppen en dat Candy crush gewoon spelen niet extra kosten met zich mee brengt dus ik
    Liavan stigt
    zelfs een medewerker van KPN geeft aan dat de extra kosten die mij worden berekend niet kloppen aangezien ik niets koop maar de medewerkster van KPN HI gisteren aan de telefoon liet mij niet uitpraten begon een gesprek met haar collega en die vertelde aan de telefoon waar ik aan hing je moet gewoon de lijn verbreken dat is toch niet normaal om zo met je klanten om te gaan en terwijl zee € 72,- crediteren geven ze toch aan dat het niet klopt waarom crediteren ze niet het volledige bedrag en die
    Liavan stigt
    dan krijg ik deze maand weer een dikke rekening van € 104,- terwijl alles is uitgeschakeld op mijn telefoon ik heb het gevoeld dat ik gewoon belazerd wordt hoe kan ik dit stoppen krijg nu al 3 maanden op rij dikke rekeningen zonder dat ik iets aanschaf of ergens opdracht toe geef. Ik wil gewoon een credit nota voor alle extra kosten die HI berekend en een lager abonnement aangezien ik niet eens aan de volle bundel toe kom niet eens de helft gebruik. Graag hulp hierbij
    Liavan stigt
    Tot mijn verbazing ontving ik gisteren een aanmaning inzake de rekening van € 104,72 waarin wederom € 44,72 euro zit voor Google Play ipv dat ze reageren op mijn klacht wordt ik voor de derde keer belast met kosten die onterecht zijn dit mag toch niet dat ze op deze manier klanten geld aftroggelen ipv dat ik geld terug krijg omdat ik mijn telefoonbundel nog niet voor de helft gebruik wordt ik telkens geconfronteerd met onterechte kosten. Hierbij verzoek ik hulp in deze zaak
    Liavan stigt
    hety is werkelijk niet normaal vandaag wordt ik gebeld door Hi en er wordt mij gewoon verteld dat ik bij Google moet zijn voor de kosten die Hi bij mij in rekening brengt.
    Naar aanleiding van mij aangetekende brief waarin ik gebruik maak van het recht tot uittstel van betaling aangezien ik voor de derde maand extra kosten worden berekend en HI die dit doet zegt nu dat ze daar geen gegevens van hebben dit is toch niet normaal ik heb niet eens een account bij Google.
    Graag ontvang ik van jullie
    Liavan stigt
    Graag verzoek ik jullie mij te helpen hierin want ik kan er gewoon niet bij dat HI mij gewoon kosten in rekening breng bij mij facturen zonder dat ze dit kunnen uitleggen
    Liavan stigt
    Gisteren heb ik onder protest € 104 betaald omdat de KPN mij dreigde af te sluiten als ik voor de 30 niet betaalde wat ik eigenlijk schandalig vind aangezien zij mij geen bewijs konden leveren dus ik moest gewoon in totaal 38 euro en 44 euro en 42 euro betalen voor diensten die ik niet had afgenomen maar gewoon door KPN worden doorbelast zonder mij te kunnen verklaren terwijl ik iedere maand meer dan de helft van mijn beltegoed en 5000 mb overhou dus KPN verdient dik aan mij en dan nog extra k

Ook een klacht indienen over KPN?