KPN is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.
Klacht KPN: Veel te hoge extra kosten berekend € 103,65 voor google play
Details
Klacht
Op 12 februari ontving ik een telefoonrekening van Hi waarin ik € 103,65 moest betalen voor Google Play terwijl ik nauwelijks MB had gebruikt of Telefoon heb hierover gebeld en kreeg te horen dat ik allerlei Apps had gedownload vertelde dat dat niet klopte want dat kon ze zien aan mijn MB verbruik en dat was nauwelijks gebruikt ik heb een 6000 tegoed en had maar 306, verbruikt. De dame vroeg of ik Candy Crush speelde ik zei ja dat klopt toen zei ze nou dan komt het daarvan u heeft van alles gekocht ik zei nou mevrouw dat kan niet ik speel Candy C rush wel maar ga echt niet voor € 103, dingen kopen toen zei ze nou dat heeft u toch gedaan ik zei mevrouw als dat zo is dan ga ik u echt niet bellen hierover u ziet zelf hoe weinig ik mijn telefoon gebruik nauwelijks bel kosten en nauwelijks MB verbruik dus de rekening klopt niet en toen zei ze ik ga de verbinding verbreken u moet gewoon betalen. Hierdoor kon ik niet verder de verbinding werd verbroken en ik kon niets doen met mijn klachGewenste oplossing
Ik wil graag een creditnota voor de teveel betaalde kosten buiten de bundel want het klopt niet. Ik heb juist in de winkel een duur abonnement afgesloten zodat ik nooit boven mijn beltegoed of MB verbruik kom en nu moet ik € 103,65 betalen voor iets wat niet klopt- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.