Klacht KPN: Veel te veel SPAM

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 268450
Gebruiker
wjmmartina
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Ik ben al maanden bezig met KPN ivm de vele spamberichten die er binnen komen,en al maanden hoor ik ja we weken er aan,of ohh nooit gehoord wat vreemd.
Terug van vakantie (2 weken)moest ik 450 email filteren 400 waren spammailtjes,weer gebeld en weer niets.
Dit moet echt stoppen.

De oplossing

5 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Mentink,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    wjmmartina
    Datum
    En hoe lang gaat dat duren denk u,ik ben hier al TE lang mee bezig.

  3. Auteur
    wjmmartina
    Datum
    Het spijt mij KPN maar nemen jullie mij wel serieus ,ik hoor niets en de SPAM blijft maar binnen komen,ik begin dit nu na al die maanden een beetje zat te worden.
  4. Auteur
    wjmmartina
    Datum
    Zoals verwacht heb ik nog niets vernomen,wat een schande dit.
  5. Auteur
    wjmmartina
    Datum

Uiteindelijke oplossing

Auteur
wjmmartina
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over KPN?