Klacht KPN: Vele klachten over de afhandeling van klantenservice KPN Glasvezel MBT klacht indienen

Klachtnummer
# 23303
Gebruiker
Sofia
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Elke maand stopt of de modem of de ontvanger of er is wel een ander probleem waardoor we geen televisie kunnen kijken waar we natuurlijk wel elke maand voor moeten betalen. Nu heb ik gisteren bijna anderhalf uur aan de telefoon gezeten met KPN. Nu moeten de draadloze verbindings- kastjes vervangen worden! Weer een paar dagen zonder televisie maar wel blijven betalen voor iets wat we niet hebben.
Ik ben het zat en wil een klacht indienen. Maar volgens de medewerker aan de telefoon was dit telefonisch niet mogelijk en moet ik een brief sturen of per mail. Ik kan helaas geen email adres vinden. Ik ben diep diep teleurgesteld in KPN.
Wij hadden voor KPN glasvezel gekozen omdat ik dacht dat het een professioneel bedrijf was waar wij op konden vertrouwen helaas schijn bedriegt.

De oplossing

Ik wil iemand spreken die serieus kan kijken naar onze klachten en met ons kan kijken naar een oplossing.

1 reactie

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Hanafi,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen