Opgelost door KPN: Verbinding internet-tv-radio

Ronny

Na herhaaldelijk te hebben aangegeven dat onze internet-tv en radio verbinding uitermate storing vertoont krijgen wij van KPN te horen de kabels te vervangen voor de originele meegeleverde...
Helaas blijft de storing dagelijks bestaan en rest mij niet anders dan wederom een klacht in te dienen over dit bedrijf.
Het tv kijken en radio luisteren is een krampachtig gebeuren, een aangevraagde monteur komt helaas niet want het kan aan de kabels liggen, reset of opnieuw opstarten.
Ik herinner KPN eraan dat ik voor deze verbinding een maandelijks bedrag overmaak en ervan uitga dat ik zorgeloos gebruik kan maken van een radio, tv en internet signaal.

Graag krijg ik een verklaring of een monteur die de verbinding nakijkt en precies kan aangeven wat eraan schort!

KPN
    Geachte heer van Atten,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Ronny
    Kpn gaat de maand storing compenseren, is naar tevredenheid opgelost! Compliment voor de snelheid van reactie.

Ronny

Ook een klacht indienen over KPN?