Opgelost door KPN: Verbinding internet-tv-radio

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 29765
Gebruiker
Ronny
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Na herhaaldelijk te hebben aangegeven dat onze internet-tv en radio verbinding uitermate storing vertoont krijgen wij van KPN te horen de kabels te vervangen voor de originele meegeleverde...
Helaas blijft de storing dagelijks bestaan en rest mij niet anders dan wederom een klacht in te dienen over dit bedrijf.
Het tv kijken en radio luisteren is een krampachtig gebeuren, een aangevraagde monteur komt helaas niet want het kan aan de kabels liggen, reset of opnieuw opstarten.
Ik herinner KPN eraan dat ik voor deze verbinding een maandelijks bedrag overmaak en ervan uitga dat ik zorgeloos gebruik kan maken van een radio, tv en internet signaal.

De oplossing

Graag krijg ik een verklaring of een monteur die de verbinding nakijkt en precies kan aangeven wat eraan schort!

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer van Atten,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Ronny
    Datum
    Kpn gaat de maand storing compenseren, is naar tevredenheid opgelost! Compliment voor de snelheid van reactie.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Ronny
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen