Opgelost door KPN: Verborgen extra kosten van €100 bij alles in 1 pakket standaard KPN

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 47067
Gebruiker
jKool
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Na lang wikken en wegen. Heb ik uiteindelijk voor Alles in 1 standaard gekozen van KPN vooral voor mijn internet en TV. De verkoopster vertelde me dat je met dit abonnement ook draadloos TV kon kijken. Wat zei enkel vergat te vermelden was om dat voor elkaar te krijgen mij een extra aan € 100,- aan kosten zou bedragen!!

Dit enkel voor drie kleine apparaatjes voor in het stopcontact..

Op zich ben ik tevreden over de kwaliteit van KPN. Maar dat er zo een saillant detail wordt vergeten te melden vind ik erg jammer. Bij mij werd de indruk namelijk geschetst dat dit vanzelf zou kunnen.

De oplossing

Ik verwacht dat KPN met een oplossing komt en dit ook vooraf aan andere klanten beter communiceert. Tevens verwacht ik een tegemoetkoming in de kosten die ik heb gemaakt voor deze draadloze verbindingset.

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Kool,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    jKool
    Datum
    Fijne snelle afhandeling van de klacht door KPN

Uiteindelijke oplossing

Auteur
jKool
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy