Klacht KPN: vergoeding voor gekochte hardware benodigt voor digitenne na de krankzinnige verhoging van het abonnement

gerard e

Nu kpn het maandtarief verhoogt met 30 % naar € 12,50 heb ik mijn abonnement direct opgezegd en eis ik een vergoeding van kpn voor alle aangkochte hardware die enkel en alleen bruikkbaar is bij digitenne via kpn. Kpn heeft alle samsung decoders voorzien van een soort camlock waardoor slechts het signaal van een kpn kaart wordt doorgegeven. Nergens op de dozen van de decoders is aangeven dat er een camlock op de decoders zit. Ik zit dus met drie onbruikbare decoders in mijn buik omdat kpn zijn abonnementtarief verhoogd op ongepaste maffiachtige wijze. Dat deze ongepaste verhoging mogelijk is in Nederland verbaast mij in hoge mate. Ligt de waakhond nu echt te slapen en ziet men echt niet hoe kpn zijn marktpositie misbruikt? Als je migratie aanvraagt van een kpn lijn naar een andere provider straffen ze je af met een maandtarief omdat ze weigeren mee te werken aan die migratie en roepen ze zeg je lijn maar op en met digitenne verhogen ze de prijs met maar liefst 30 %.

Een gepaste geldelijke vergoeding voor 2 bijgekochte kpn digitenne kaarten 15 euro per stuk (smartcards) en een vergoeding voor 3 samsung receivers die onbruikbaar zijn door een geplaatst camlock. Alles kan ingeleverd worden bij de kpn winkel op het buikslotermeerplein. Moet maar eens vragen of de gemeente Amsterdam kpn wil gaan toetsen aan de wet bibob. Hoe kan een criminele organisatie nu een winkel drijven in zo een mooi winkelcentrum ?

KPN
    Geachte heer Elout,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    gerard e
    kpn is niet zo snel , overigens waren ze heel snel om het signaal eraf te gooien. Ik had contract tot 01-07-2013 dus pleegt men met hetzelfde gemak contractbreuk om het signaal per 25-5-2013 eraf te gooien. Gelukkig heeft het streekje niet gewerkt omdat het al van de geruchten gonsde van de verhoging op het internet. We waren voorbereid op de streken van het gajes.
    gerard e
    De oplichters weigeren hun digitenne klanten schadeloos te stellen. Hoe kunnen de ex-digitenne klanten hun krachten bundelen om de oplichting van kpn te stoppen. Ik heb afgeschermde decoders gekocht die nu waardeloos zijn omdat kpn het abonnemt verhoogd. kpn de meest onbetrouwbare provider van Nederland kan niets anders dan te wijzen naar de consument. gelukkig compleet kpn vrij nu
    KPN
    Geachte heer Elout,Uw klacht heeft betrekking op het gevoerde beleid van KPN, dit is u inmiddels duidelijk gemaakt.Uw reactie is voor kennisgeving aangenomen.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    gerard e
    Ben het dus niet eens met de oplossing omdat er GEEN oplossing geboden wordt. De reactie van KPN is dus voor kennisneming aangenomen en zoek ik verder naar een manier om de krachten te bundelen om deze oplichtingvorm aan te pakken. Ik eis een vergoeding voor de aangekochte apparatuur die nu waardeloos door de wijziging van kpn. De knulligste provider van nederland kan zich niet verschuilen achter beleid. Onbruikbare decoders omdat kpn een lock in de samsung ontvangers heeft gezet.

Ook een klacht indienen over KPN?