Opgelost door KPN: verhoging abonnementskosten digitenne

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 108913
Gebruiker
W. Weterings
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Digitenne verhoogt de abonnementskosten omdat steeds meer mensen overstappen op Alles in 1 van KPN.
Wij wilden afgelopen jaar hier ook op overstappen. Het signaal voor interactieve tv is waar wij wonen echter te laag. Wij hebben wel een abonnement genomen voor telefoon en internet. Het zou correct zijn van KPN om gebruikers van Digitenne die geen interactieve tv kunnen ontvangen , vrij te stellen van abonnementskostenverhoging.

De oplossing

Geen verhoging van abonnementskosten digitenne.

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Weterings,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    W. Weterings
    Datum
    De klacht is naar tevredenheid afgehandeld.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
W. Weterings
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?