Klacht KPN: Verhoging lease toestel

Klachtnummer
# 38169
Gebruiker
Von Rutch
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Bij het nakijken van mijn administratie viel mij op sta ik over de periode van 1 augustus tot en met 31 augustus een toestelleasebedrag van 28,54 euro exclusief BTW. In de periode van 1 september tot en met 30 september betaal ik 30,58 exclusief BTW. Nu vindt er bij KPN op 1 oktober een inflatiecorrectie plaats, maar deze zou dan van toepassing moeten zijn NA deze periode, maar vindt al plaats op de periode 1 september tot en met 30 september omdat de factuurdatum op 7 oktober staat.

De oplossing

Graag het te veel betaalde geld geretourneerd.

1 reactie

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte Van der Heijden,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen