Klacht KPN: Verhoging zonder dat wij het wisten

Klachtnummer
# 250339
Gebruiker
N. vd Top
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Misleiding naar klant!
Andere tarieven doorgeven in de winkel en jij maar denken deze keer doen ze het wel goed/eerlijk. Zomaar het alles in 1 pakket omhoog gegooid.
En dan zeggen nee we hadden al een poos dat tarief en we stelden nu vast dat u minder betaalde. Dus gooien we het met €5 per maand meer omhoog. Zonder te communiceren!! Dan hadden wij in augustus onze abonnementen van mobiel never nooit verlengd! Lekker voorgelicht maar niet heus.
Ook zitten we met onze mobiel daar en ook een hoop gezeur geweest. Als we nu het alles in 1 pakket opzeggen betalen we weer €10 meer voor de mobiel want dan geld de compleet korting niet meer.
Heb m'n buik er vol van.
Wij zullen het niemand aanraden en gaan zelf ook weg!

De oplossing

Hou je gewoon aan de afspraak!

1 reactie

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Van de Top,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen