Klacht KPN: Verhuisservice is door een fout van KPN niet geregeld, we zitten al een week zonder TV en internet.

Anoekvm

We hebben ruim van te voren onze verhuizing doorgegeven, zodat KPN alle tijd had om het te regelen. Monteur was al ingepland, maar door een fout aan de kant van KPN kon ons abonnement niet worden omgezet op de aangegeven dag. Er zou een nieuwe afspraak gemaakt worden maar we hoorden niets meer. Zelf maar weer gebeld, een noodpakket gekregen zodat we wel TV kunnen kijken en wifi hebben. TV werkt niet (digitenne, bijna geen signaal) en wifi is zéér traag.
We zouden teruggebeld worden, daar wachten we nu al een week op. We bellen zelf dagelijks, maar er blijkt geen enkele medewerker bij KPN te zijn die ons kan helpen. Er schijnen ook geen leidinggevenden te werken, de medewerkers die we aan de lijn krijgen hebben geen leidinggevenden krijgen we te horen??
Ondertussen gaan we het weekend in, dus we zullen nog wel minstens 3 dagen niet geholpen worden, als het niet langer is.

Ik wil dat we teruggebeld worden en dat er morgen een oplossing komt. Maandag een monteur op de stoep zodat ons internet en TV aangesloten kan worden. Ik wil ook compensatie voor dit ongemak, tegenwoordig werkt alles via wifi, ook onze thermostaat die we nu dus niet kunnen gebruiken.

KPN
    Geachte mevrouw Van Mossel,

KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?