Opgelost door KPN: Verhuizen lijkt onmogelijk!

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 189007
Gebruiker
Rarrek
Datum
8 reacties

Details

Klacht

Ik begin er een beetje moedeloos van te worden, wellicht tref ik nu een slimme collega die het voor me kan regelen. Ik heb op fb al verschillende FOUTIEVE antwoorden gehad en via de telefoon beloven ze terug te bellen en doen ze dat niet!
Ik ga verhuizen, op 21 november wil ik overstappen naar een NIEUWBOUW huurhuis . In dit huis zit GEEN kpn koper ISRA. De informatie die kpn heeft (oa. in fourstack) klopt niet, de huizen die hier eerst stonden zijn gesloopt. Met andere woorden: er moet een KPN mannetje met schepje komen om vanuit de straat een nieuwe kabel te trekken...en ik ga daar niet voor betalen...want ik heb al een abonnement en kpn heeft leverplicht.
Volgens de telefonische helpdesk kon er op 21 november een installatiemannetje komen om vast te stellen dat er echt geen ISRA zit...en pas daarna kan er misschien een opdracht worden gegeven, waar weer een x aantal weken overheen gaat. Dat gaan we dus NIET doen. Hij ging het navragen...nooit meer iets van gehoord!

Gewenste oplossing

Z.s.m. een nieuwe kpn aansluiting in een nieuwbouw huurhuis. Er hoeft echt niet eerst een mannetje te komen, immers de kabel/ het isra zit niet in het huis omdat het beleid van KPN zelf is bij kleine nieuwbouwprojecten geen koperlijnen meer aan te leggen. Kortom stuur kosteloos een aannemer om dit te regelen.
Geboden oplossing
Het heeft even geduurd maar het werkt prima en we zijn super en vriendelijk geholpen. Wel is het jammer dat KPN een ontmoedigingsbeleid voert bij het leggen van nieuwe aansluitingen...
Status
opgelost
Beoordeling
happy

8 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Kerrar,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Rarrek
    Datum
    Na de eerste week nog geen bericht gehad...
  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Kerrar,


    Uw klacht is nog in onderzoek bij onze behandelaar. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten tot uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

  4. Auteur
    Rarrek
    Datum
    Vriendelijke mail ontvangen, ze gaan een escalatie opdracht uitvoeren. Nog geen officiële bevestiging gehad van de verhuizing. We wachten nog eventjes af....
  5. Auteur
    Rarrek
    Datum
    Zelf vorige week maar navraag gedaan over de status. Nemen niet de moeite om te reageren. Gemiste kans! Na 2 maanden nog niet verder....
  6. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Kerrar,

    Uw klacht is nog steeds in behandeling bij de technische dienst. Zodra er meer bekend is zal de behandelaar van deze reactie contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  7. Auteur
    Rarrek
    Datum
    Contact gehad met de afdeling 'spoed en herstel', bellen op ongelofelijke momenten terug en sturen je dan een nummer via sms waarom je terugkunt bellen, met de verkeerde pincode. Werkt dus niet,,,,,,,,
    Zijn antwoord: je moet zelf de kosten betalen via aansluitingen.nl (volkerwessels) Navraag leert dat dit gewoon niet juist is; als er geen glasvezel ligt dan MOET kpn bij vraag gewoon een k. aansluiting maken. Moet ik echt eerst een belbasis abbonement nemen...omslachtig en bureaucratisch zeg!
  8. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Kerrar,

    De technische dienst is er nog steeds mee bezig. KPN is ook afhankelijk van derden in deze kwestie,
    Indien u vragen heeft kunt u contact opnemen met de behandelaar van deze reactie via telefoonnummer 070-343 20 23.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen