Opgelost door KPN: Verhuizen niet mogelijk en opzeggen ook niet

Treffers

Afgelopen 17 mei hebben onze verhuizing doorgegeven aan de klantenservice. Dit bleek niet mogelijk binnen 4 weken ondanks eerdere toezegging. De verhuizingstermijn was nu 6 weken. Maar ook deze data kon niet bevestigd worden, pas ná onze verhuizing konden wij definitief bericht krijgen van een aansluitdatum.
Wij hebben, na een heleboel heen en weer gebel met net zoveel verschillende antwoorden, per 27 mei ons abonnement telefonische én schriftelijk beëindigd.
Er werd ons een tijdelijke oplossing aangeboden, maar deze was niet conform het abonnement en de hoeveelheid apparaten die wij hebben.
Vandaag hebben wij weer telefonisch contact opgenomen met de klantenservice omdat er geen enkele reactie meer komt van KPN. En tot onze stomme verbazing moeten wij de contacttijd uitzingen.
Kortom, KPN kan ons niet verhuizen binnen een voor KPN normale termijn en zadelt ons nu op met het probleem en de daarbij behorende kosten?

Beëindiging van ons abonnement per oorspronkelijke verhuisdatum.

KPN
    Geachte heer Treffers,

KPN Klantenreacties CMT
    Treffers
    Telefonisch contact gehad na 1 dag. KPN bevestigt dat wij in het gelijk gesteld worden.
    Afhandeling naar wens, jammer alleen dat we deze stap moeten zetten alvorens er een oplossing volgt.

Treffers

Ook een klacht indienen over KPN?