Opgelost door KPN: Verhuizing - slechte service + extra rekening te betalen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 138636
Gebruiker
Sidney
Datum
4 reacties

Details

De klacht

13 nov. heb ik een 2e klachtenbrief naar KPN verstuurd.
Op 1e klachtenbrief verstuurd op 24 sep. + 28 okt. => geen reactie.
13 jaar klant en altijd tevreden totdat ik ging verhuizen 26 sep.
Na verhuizing een extra rekening van EUR123,30, die ik MOET betalen, ondanks dat de KPN klachtenservice aangeeft dat het gaat om een fout => niet betalen ga je INCASSO traject in.
Opsomming:
- doorgeven van de verhuizing in augustus 2015, omzetten naar glasvezel na einde gesprek blijkt op nieuwe adres geen glasvezel en wordt via kastje en muur teruggezet op koper (meerdere keren moeten bellen)
- check bij reggefiber + nieuwe huisbaas blijkt wel glasvezel beschikbaar in nieuwe huis, weer bellen met KPN en wordt teruggezet naar glasvezel
- ineens wijziging tel. nr. + extra modems weer KPN bellen
- dinsdag 22 sep al afgesloten, geen telefoon internet,verhuizing pas 26 september
- 12 nov. extra rekening EUR123,30 voor extra ADSL lijn (actief vanaf 9okt), betalen, anders incasso.

De oplossing

Extra rekening EUR123,30 betalingskenmerk 004499867931410 dient teruggedraaid te worden. Geen rekening betalen voor een fout die KPN maakt en ook GEEN incasso.
+
Financiele compensatie voor het eerder afsluiten op dinsdag 22 september, verhuizing was op zaterdag, maandag 28 september weer aangesloten op nieuwe adres op glasvezel. Financiele compensatie voor uren aan de telefoon, extra tijd (allemaal onnodig).
+
Voor de zekerheid bij opzegging nu zeker zijn, dat door de verhuizing niet ineens een nieuwe jaarcontract afgesloten is (na 13 jaar klant bij KPN). Mijn huis is verkocht en ik huur tijdelijk een huis en ben bezig een ander huis aan te kopen. Opzeggen kan binnen 1 maand of 6 maanden, geen idee, dat heb ik ook meerdere malen besproken.

4 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Wolzak,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Sidney
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Hartelijk dank voor uw reactie!
    Ik ben blij, dat mijn klachtenbrief in behandling wordt genomen.

    Ik heb zojuist van u een email ontvangen - KPN automatische incasso mislukt en ik word verzocht binnen 3 dagen het bedrag van EUR123,30 te betalen. Debiteurennummer 44998679.

    Ik hoor graag spoedig van u!

    Met vriendelijke groet,



  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Wolzak,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  4. Auteur
    Sidney
    Datum
    KPN heeft gereageerd en de klacht keurig opgelost.
    Hartelijk dank daarvoor!

    met vriendelijke groet,
    I. Wolzak

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Sidney
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?