Opgelost door KPN: Verhuizing doorvoeren is een chaos

Bram

Op 26 mei onze verhuizing doorgegeven. Aansluiting kon niet eerder dan 16 juni gerealiseerd worden. Traag maar vooruit dan. Echter, nog steeds geen internet. Ik sta momenteel weer zo'n tien minuten in de wacht omdat ze even met een collega moet overleggen. Ondanks dat ze alles per mail bevestigd hebben, al wel 20x mijn nieuwe en oude adresgegevens doorgegeven. Afgelopen zaterdag al 38 minuten aan de lijn gehangen met als uitkomst dat ik maandag maar moest kijken of het werkt en zo niet, dan zelf maar terugbellen. Ik denk dat het snel einde KPN wordt hier. Ik ben best geduldig maar al het geduld is wel onderhand op nu. Krijg net te horen dat de betreffende afdeling alleen tijdens kantooruren bereikbaar is, dat heeft ze welgeteld 28 minuten gekost... Ik moet morgen zelf maar terugbellen, het is niet mogelijk dat ze de juiste afdeling mij belt. Bedankt KPN, dat kost jullie een klant. Als ik tenminste nog wordt doorverbonden want sta alweer 4 minuten in de wacht

Snel weer aansluiting en werkend internet en telefoon

KPN
    Geachte heer Van Iersel,

KPN Klantenreacties CMT
    KPN
    Geachte heer Van Iersel,

KPN Klantenreacties CMT

Bram
    Dankzij de behandelaar van de klacht is mijn case bij het incidentenmanagement terecht gekomen. Daar zitten de mensen die weten hoe het werkt en al snel werd duidelijk dat mijn oude modem niet geschikt was voor het nieuwe signaal, maar dat had eigenlijk bij mijn verhuizing en ieder contact al duidelijk moeten zijn. Maandag geklaagd, woensdag daarover teruggebeld door klachtbehandelaar en daarna incidenten-medewerker. Donderdag nieuwe modem en binnen 2 minuten werkend internet.

Ook een klacht indienen over KPN?