Opgelost door KPN: Verhuizing doorvoeren is een chaos
Details
Klacht
Op 26 mei onze verhuizing doorgegeven. Aansluiting kon niet eerder dan 16 juni gerealiseerd worden. Traag maar vooruit dan. Echter, nog steeds geen internet. Ik sta momenteel weer zo'n tien minuten in de wacht omdat ze even met een collega moet overleggen. Ondanks dat ze alles per mail bevestigd hebben, al wel 20x mijn nieuwe en oude adresgegevens doorgegeven. Afgelopen zaterdag al 38 minuten aan de lijn gehangen met als uitkomst dat ik maandag maar moest kijken of het werkt en zo niet, dan zelf maar terugbellen. Ik denk dat het snel einde KPN wordt hier. Ik ben best geduldig maar al het geduld is wel onderhand op nu. Krijg net te horen dat de betreffende afdeling alleen tijdens kantooruren bereikbaar is, dat heeft ze welgeteld 28 minuten gekost... Ik moet morgen zelf maar terugbellen, het is niet mogelijk dat ze de juiste afdeling mij belt. Bedankt KPN, dat kost jullie een klant. Als ik tenminste nog wordt doorverbonden want sta alweer 4 minuten in de wachtGewenste oplossing
Snel weer aansluiting en werkend internet en telefoon- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.