Opgelost door KPN: Verhuizing doorvoeren is een chaos

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 173198
Gebruiker
Bram
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Op 26 mei onze verhuizing doorgegeven. Aansluiting kon niet eerder dan 16 juni gerealiseerd worden. Traag maar vooruit dan. Echter, nog steeds geen internet. Ik sta momenteel weer zo'n tien minuten in de wacht omdat ze even met een collega moet overleggen. Ondanks dat ze alles per mail bevestigd hebben, al wel 20x mijn nieuwe en oude adresgegevens doorgegeven. Afgelopen zaterdag al 38 minuten aan de lijn gehangen met als uitkomst dat ik maandag maar moest kijken of het werkt en zo niet, dan zelf maar terugbellen. Ik denk dat het snel einde KPN wordt hier. Ik ben best geduldig maar al het geduld is wel onderhand op nu. Krijg net te horen dat de betreffende afdeling alleen tijdens kantooruren bereikbaar is, dat heeft ze welgeteld 28 minuten gekost... Ik moet morgen zelf maar terugbellen, het is niet mogelijk dat ze de juiste afdeling mij belt. Bedankt KPN, dat kost jullie een klant. Als ik tenminste nog wordt doorverbonden want sta alweer 4 minuten in de wacht

Gewenste oplossing

Snel weer aansluiting en werkend internet en telefoon
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

3 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Van Iersel,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Van Iersel,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

  3. Auteur
    Bram
    Datum
    Dankzij de behandelaar van de klacht is mijn case bij het incidentenmanagement terecht gekomen. Daar zitten de mensen die weten hoe het werkt en al snel werd duidelijk dat mijn oude modem niet geschikt was voor het nieuwe signaal, maar dat had eigenlijk bij mijn verhuizing en ieder contact al duidelijk moeten zijn. Maandag geklaagd, woensdag daarover teruggebeld door klachtbehandelaar en daarna incidenten-medewerker. Donderdag nieuwe modem en binnen 2 minuten werkend internet.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen