Klacht KPN: Verhuizing duurt al 3 maanden

JRB

Maart 2014: aangegeven dat ik ga verhuizen, alles doorgelopen en in orde gemaakt. De verhuizing staat bij KPN ingepland op 12 mei 2014
8 mei 2014: contact opgenomen met de klantenservice van KPN, ivm het vervroegen van de verhuizing. Deze geeft aan dat de order niet is aangemaakt, ondanks dat de verhuizing in het systeem staat is de medewerker vergeten de order aan te maken.
Deze order is alsnog aangemaakt op 8 mei 2014 en het signaal zou op 22 mei 2014 worden geleverd.
22 mei 2014, omstreeks 14:00 uur: Geen signaal dus gebeld met de klantenservice, deze geeft aan dat het signaal inderdaad vandaag geleverd wordt.
22 mei 2014, omstreeks 16:30 uur: Geen signaal dus gebeld met de klantenservice, deze geeft wederom aan dat het signaal vandaag geleverd wordt en dat de dag nog lang niet voorbij is.
23 mei 2014; wederom nog geen signaal, dus gebeld met de klantenservice. deze geven aan dat het in de planning ligt en dat ze niet eerder tijd hebben dan 11 juni 2014.

Aansluiting van de gewenste producten.
Indien er een fout wordt gemaakt, probeer deze dan zo snel mogelijk te herstellen, ipv wederom onder aan de stapel terecht te komen.
Alle extra kosten, zoals MB´s etc vergoeden

KPN
    Geachte heer Buit,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    JRB
    Er is aangegeven dat KPN contact op zou nemen met mij, tot op de dag van vandaag (twee weken later) is er nog geen contact met mij opgenomen. Zal de afhandeling van de klacht net zolang duren als de verhuizing? Inmiddels heb ik mijn contract beëindigd, maar de facturen blijven binnen komen!
    De kosten lopen nu op tot 200 euro, zonder dat ik over enige vorm van verbinding beschik van KPN.Vandaag maar weer eens gebeld, ook hiermee niet verder gekomen.
    KPN
    Geachte heer Buit, De behandelaar van deze reactie zal binnenkort contact met u opnemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?