Klacht KPN: Verhuizing en meenemen glasvezelabonnement KPN één groot drama!

Maggie

Eind april verhuizing doorgegeven aan kpn, 14 mei verhuisd, nu, 3 juni, nog steeds geen aansluiting op het glasvezelnet. Ik dacht, simpel, ik had glasvezel in vorige woning, kwestie van opnieuw hier aansluiten en klaar. Tientallen telefoontjes, chatsessie, beloftes, bezoek van een monteur die gefrustreerd onverrichterzake weer vertrok, later, nog steeds geen tv, internet en vaste telefonie van kpn. Inmiddels is er een compleet dossier van mijn verhuizing aangelegd. Ik heb allerlei medewerkers en medewerksters van kpn gesproken, niet één heeft daadwerkelijk geholpen. Deze week een voicemail dat het signaal doorgezet zou worden. Ook per telefoon gisteren een jongeman die me verzekerde, tussen gisteravond 20.00 en vanavond 18.00 uur zou het signaal doorkomen. Dan kon de verhuizing afgemeld worden en daarna kon er een monteur komen. Net gebeld, goh, geen signaal. Verhuurder heeft Regge Fiber gebeld, die hebben helemaal geen verzoek van kpn ontvangen! Kortom, een chaos!

Na ruim drie weken geen aansluiting zo spoedig mogelijk aanmelding bij Regge Fiber (kan heel snel volgens Regge Fiber) en zo snel mogelijk aangesloten worden op glasvezel.
Vooral het niet werken van de vaste telefoonaansluiting, nodig voor m'n werk, is bijzonder vervelend voor alle betrokkenen.

Nooit verwacht dat KPN zo omgaat met trouwe klanten!

KPN
    Geachte mevrouw Eppink,

KPN Klantenreacties CMT
    Maggie
    Vanmorgen, 7 juni 2016, om iets na negen uur gebeld door KPN, met een 06-nr in het scherm. Er waren meerdere mensen bezig met mijn verhuisaanvraag, ergens stagneert het. Maar, er wordt aan gewerkt. We zullen zien. Mijn vertrouwen in de KPN is inmiddels tot het nulpunt gedaald. Misschien heb ik binnenkort toch, bijna twee maanden na m'n verhuisaanvraag, m'n kpn-aansluiting voor elkaar. Een triest record.
    Maggie
    vandaag, 16 juni 2016, eind vd middag, werkt de glasvezelaansluiting. Nu hoop ik maar dat het blijft werken! Er zijn heel veelmensen bezig geweest om dit voor mekaar te krijgen. Niet alleen de KPN, maar ook de verhuurder en het bedrijf dat het glasvezelnetwerk heeft aangelegd zijn bezig geweestde problemen te verhelpen Toen het de KPN eindelijk duidelijk werd dat er serieus problemen waren met de aansluiting werd er actie ondernomen.
    Blij dat het allemaal weer werkt, ik kan weer normaal werken!
    KPN
    Geachte mevrouw Eppink,

KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?