Klacht KPN: Verhuizing en meenemen glasvezelabonnement KPN één groot drama!

Klachtnummer
# 170886
Gebruiker
Maggie
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Eind april verhuizing doorgegeven aan kpn, 14 mei verhuisd, nu, 3 juni, nog steeds geen aansluiting op het glasvezelnet. Ik dacht, simpel, ik had glasvezel in vorige woning, kwestie van opnieuw hier aansluiten en klaar. Tientallen telefoontjes, chatsessie, beloftes, bezoek van een monteur die gefrustreerd onverrichterzake weer vertrok, later, nog steeds geen tv, internet en vaste telefonie van kpn. Inmiddels is er een compleet dossier van mijn verhuizing aangelegd. Ik heb allerlei medewerkers en medewerksters van kpn gesproken, niet één heeft daadwerkelijk geholpen. Deze week een voicemail dat het signaal doorgezet zou worden. Ook per telefoon gisteren een jongeman die me verzekerde, tussen gisteravond 20.00 en vanavond 18.00 uur zou het signaal doorkomen. Dan kon de verhuizing afgemeld worden en daarna kon er een monteur komen. Net gebeld, goh, geen signaal. Verhuurder heeft Regge Fiber gebeld, die hebben helemaal geen verzoek van kpn ontvangen! Kortom, een chaos!

De oplossing

Na ruim drie weken geen aansluiting zo spoedig mogelijk aanmelding bij Regge Fiber (kan heel snel volgens Regge Fiber) en zo snel mogelijk aangesloten worden op glasvezel.
Vooral het niet werken van de vaste telefoonaansluiting, nodig voor m'n werk, is bijzonder vervelend voor alle betrokkenen.

Nooit verwacht dat KPN zo omgaat met trouwe klanten!

4 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Eppink,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Maggie
    Datum
    Vanmorgen, 7 juni 2016, om iets na negen uur gebeld door KPN, met een 06-nr in het scherm. Er waren meerdere mensen bezig met mijn verhuisaanvraag, ergens stagneert het. Maar, er wordt aan gewerkt. We zullen zien. Mijn vertrouwen in de KPN is inmiddels tot het nulpunt gedaald. Misschien heb ik binnenkort toch, bijna twee maanden na m'n verhuisaanvraag, m'n kpn-aansluiting voor elkaar. Een triest record.
  3. Auteur
    Maggie
    Datum
    vandaag, 16 juni 2016, eind vd middag, werkt de glasvezelaansluiting. Nu hoop ik maar dat het blijft werken! Er zijn heel veelmensen bezig geweest om dit voor mekaar te krijgen. Niet alleen de KPN, maar ook de verhuurder en het bedrijf dat het glasvezelnetwerk heeft aangelegd zijn bezig geweestde problemen te verhelpen Toen het de KPN eindelijk duidelijk werd dat er serieus problemen waren met de aansluiting werd er actie ondernomen.
    Blij dat het allemaal weer werkt, ik kan weer normaal werken!
  4. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Eppink,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen