Klacht KPN: verhuizing fout gegaan

Klachtnummer
# 123089
Gebruiker
h de roo
Datum
1 reactie

Details

Klacht

ik heb op 1 augustus een verhuizing doorgegeven aan kpn en er werdt mijn verteld dat op 11augustus de aansluiting zal plaatvinden heledag gewacht en niets ik heb gebeld en gevraagd wat er aan de hand was en er werdt mijn gezegd dat er geen aansluiting die dag zal komen ik moest maar een nieuwe afspraak maken dat zal dan 1 September worden ik vind het bijzonder vervelend van kpn dat je niet fantsoenlijk te woord wordt gestaan ze behandelen je als een imbiciel het gaat erom dat je mensen van 79 en 82 geen maand zonder tv en telefoon kan zetten terwijl er een afspraak was dat het 11 augustus geinstaleerd zal zijn en dan wordt er gezegd neem maar even een diggitene kastje wat ik dan weer 100 keer uit moet leggen aan die mensen die begrijpen het al niet ik werd kwaad en heb gezegd dat ik per direct wilt opzeggen en ze zeggen nee meneer dat kan niet u moet wachte tot 6 November dan kunt u pas op zeggen ik zeg u levert niet dus per direct ik moet gewoon wachten en niet zeuren

Gewenste oplossing

gewoon normaal te woord staan en een goede oplossing en niet doen of ik een of ander idioot bent lieft wil ik het contract beeingen en nik meer met kpn te maken hebben
vr gr h de roo

1 reactie

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer de Roo,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen