Opgelost door KPN: Verhuizing internet/telefoon naar nieuwe adres

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 136431
Gebruiker
Bram
Datum
4 reacties

Details

De klacht

I.v.m. verhuizing van Spijkenisse naar Yerseke heeft KPN bevestigd dat 28 oktober een monteur tussen 9 en 11 uur de nieuwe aansluiting zou verzorgen. Monteur kwam niet opdagen. Na contact via mobiele tel. bleek dat monteur adres niet kon vinden op zijn navigatiesysteem, er zou een 2e monteur komen tussen 14 en 16 uur. Ook deze man wist het adres niet te vinden. Een 3e monteur heeft 29 oktober internet aangesloten, telefoon zou enige uren later automatisch geactiveerd worden. Helaas was dat zaterdag 31 oktober nog niet gebeurd ondanks herhaaldelijk bellen via mijn mobiel telefoon. Een verklaring voor het ongemak kon niet worden gegeven. Na veel vragen en bellen werd gezegd dat het een administratieve oorzaak had i.v.m. overschakeling naar glasvezel.
Maandag 2 november weer vele malen mobiel gebeld. Uiteindelijk zou er weer een monteur komen. Helaas werd deze naar het oude adres in Spijkenisse gestuurd.
Na veel tijd en geld geofferd te hebben nog steeds geen Telefoon!!!

De oplossing

KPN-medewerkers behoren klanten niet van het kastje naar de muur te sturen en zelf actie te nemen, wanneer gezien wordt dat een aansluiting niet werkt.

Er dient iemand verantwoordelijk te zijn voor een ongehoorde behandling als hierboven beschreven

4 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Van de Velde,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Bram
    Datum
    KPN zegde toe dat woensdag 3 november tussen 8 en 10 uur een monteur ons op het nieuwe adres zou bezoeken om de telefoon aan te sluiten. Ook deze monteur kwam niet opdagen. Weer een ochtend voor niets gewacht! KPN heeft ook niet gereageerd.
  3. Auteur
    Bram
    Datum
    KPN heeft niet gereageerd. De telefoon is inmiddels wel aangesloten. Wil daarom de klacht maar afsluiten. Ben wel teleurgesteld in KPN, een reactie zou zeker op zijn plaats zijn geweest, gezien de vele telefoontjes en vergeefs wachten op een monteur.
  4. Auteur
    Bram
    Datum
    KPN heeft klacht tot tevredenheid afgehandeld.
    Telefoon werkt weer.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Bram
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen