Klacht KPN: Verhuizing KPN duurt vanaf vandaag nog 3 weken

# 182029
Erwinlagcher

3 juli 2016 heb ik een verhuizing doorgegeven per 20-8. Ik ben teruggebeld door kpn zodat dit geregeld zou worden.
Echter bleek er geen bevestigingsmail verzonden door kpn zodat ik vandaag 22-8 opnieuw mijn verhuizing kon doorgeven. Nu geven ze mij doodleuk aan dat ze weer 3 weken nodig hebben om de aansluiting te regelen.
De vriendelijke mevrouw aan de telefoon gaf aan dat zij, wanneer ze geen bevestigingsmail heeft gehad, weer gaat bellen.
Ik verwacht gewoon dat als ik een verhuizing telefonisch doorgeef, nadat ik nota bene teruggebeld ben door kpn, dit gewoon geregeld wordt. Ik ben druk aan het verbouwen geweest en in die tijd heb ik daar geen aansluiting nodig gehad maar nu ik er zit dus wel.
Nu moet ik 3 weken wachten maar de rekening krijg ik wel gewoon gepresenteerd.
Een korting op mijn maandbedrag zit er niet in, dus ik betaal 3 weken voor iets wat ik niet heb.
Is er een mogelijkheid tot versnelde aansluiting?

Erwin Lagcher

per direct internet of anders een korting van 3 weken op mijn maandfactuur.

Ik hoor het graag.
    Geachte heer Lagcher,

De behandelaar van deze reactie zal binnenkort weer contact met u opnemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten tot uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.

Erwinlagcher
    Afgelopen maandag eindelijk internet echter doet kpn niets aan een eventuele compensatie.
    Volgend jaar maar overstappen.
    Geachte heer Lagcher,

In verband met de behandeling van deze klacht heeft de behandelaar diverse keren geprobeerd u telefonisch te bereiken. Dit is helaas niet gelukt.
    U kunt de behandelaar van deze reactie zelf rechtstreeks telefonisch bereiken via telefoonnummer 070-343 23 35.