Klacht KPN: Verhuizing KPN duurt vanaf vandaag nog 3 weken

Klachtnummer
# 182029
Gebruiker
Erwinlagcher
Datum
5 reacties

Details

De klacht

3 juli 2016 heb ik een verhuizing doorgegeven per 20-8. Ik ben teruggebeld door kpn zodat dit geregeld zou worden.
Echter bleek er geen bevestigingsmail verzonden door kpn zodat ik vandaag 22-8 opnieuw mijn verhuizing kon doorgeven. Nu geven ze mij doodleuk aan dat ze weer 3 weken nodig hebben om de aansluiting te regelen.
De vriendelijke mevrouw aan de telefoon gaf aan dat zij, wanneer ze geen bevestigingsmail heeft gehad, weer gaat bellen.
Ik verwacht gewoon dat als ik een verhuizing telefonisch doorgeef, nadat ik nota bene teruggebeld ben door kpn, dit gewoon geregeld wordt. Ik ben druk aan het verbouwen geweest en in die tijd heb ik daar geen aansluiting nodig gehad maar nu ik er zit dus wel.
Nu moet ik 3 weken wachten maar de rekening krijg ik wel gewoon gepresenteerd.
Een korting op mijn maandbedrag zit er niet in, dus ik betaal 3 weken voor iets wat ik niet heb.
Is er een mogelijkheid tot versnelde aansluiting?

Met vriendelijke groet,

Erwin Lagcher

De oplossing

per direct internet of anders een korting van 3 weken op mijn maandfactuur.

5 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Lagcher,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Erwinlagcher
    Datum
    Ik hoor het graag.
  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Lagcher,

    De behandelaar van deze reactie zal binnenkort weer contact met u opnemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten tot uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  4. Auteur
    Erwinlagcher
    Datum
    Afgelopen maandag eindelijk internet echter doet kpn niets aan een eventuele compensatie.
    Volgend jaar maar overstappen.
  5. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Lagcher,

    In verband met de behandeling van deze klacht heeft de behandelaar diverse keren geprobeerd u telefonisch te bereiken. Dit is helaas niet gelukt.
    U kunt de behandelaar van deze reactie zelf rechtstreeks telefonisch bereiken via telefoonnummer 070-343 23 35.


    Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten tot uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT