Klacht KPN: Verhuizing niet goed geregeld en geen oplossend vermogen KPN

Klachtnummer
# 116102
Gebruiker
Jaap
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Samengevat.
April 2015 verhuizing correct doorgegeven
Per 19-6-2015
Op 19-6 geen monteur.
Bleek op oude adres per 19-6 gestopt en per 19-6 ingegaan te zijn.
Rick Koning heeft dossier aangemaakt. Nr 7384338.
Hij beloofde 22-6 terug te bellen. Beloofde dat we uiterlijk vrijdag 26-6 tv en internet zouden hebben. Alle beloftes niet nagekomen door KPN. Verschillende collega,s gesproken die week. 26-6 nog steeds niets. Door KPN nu ook geen wifi. Kosten lopen op. Niet voor onze aansprakelijkheid.
Wederom gebeld. Nu zou het maandag 29-6 goedkomen. Verdere info bij privé informatie

De oplossing

Alles correct afhandelen op maandag 29-6 of dinsdag 30-6
Dat is het minste wat KPN kan doen!!

3 reacties

  1. Auteur
    Jaap
    Datum
    28-6 weer gebeld. Met Jan. Die gaf aan dat het wel kan geactiveerd worden. Wat voor mensen werken er bij KPN???? De ene zegt nee en de ander JA. Heel vreemd allemaal. Nu afwachten of het gaat lukken. KPN zorg aub zsm voor TV en internet verbinding !! Jullie stapelen fout op fout. Beloftes die niet nagekomen worden. Zorg er nu aub zsm voor dat alles geregeld is en werkt !!!!
  2. Auteur
    Jaap
    Datum
    Ongelofelijk maar waar. Digitenne noodpakket was afgesloten, ondanks dat we nog steeds geen vaste internet en tv hebben. Deze morgen een vrouwelijke medewerkster van KPN gesproken. Ik citeer; " nee meneer, we kunnen het niet activeren. U moet een nieuw digitenne pakket aanvragen inclusief abonnement of naar de winkel om het te halen. ????? Vanavond weer gebeld en ene Jan van KPN heeft het in 1h weer geactiveerd. Hoe bedoel je slechte klantenservice. Nu nog vaste TV en internet ZSM !!! Dank u!
  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Mol,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen