Klacht KPN: verhuizing verzoek constant geannuleerd

Klachtnummer
# 143725
Gebruiker
Keesvh
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Namens een verstandelijk beperkte cliënt van mij regel ik het verhuisverzoek, omdat deze cliënt van afdeling is gewisseld. In eerste instantie verliep alles soepel en zou op de verhuisdatum ook het internet en televisie aangesloten zijn. dit bleek echter niet het geval. Na een dag bellen bleek dit te komen doordat zij de bestelling hadden geannuleerd zonder ons in te lichten. De annulering had plaats gevonden door werkzaamheden in hun buurtcentrale.
Vervolgens ben ik bezig geweest om de verhuizing alsnog door te laten gaan. Dit schijnt heel moeilijk te zijn want door de telefoon en via social media is het nog steeds niet gelukt om de nieuwe verhuizing door te voeren. Dit komt vaak doordat er actie beloofd wordt maar dit niet het geval blijkt te zijn. Denk aan notities maken, gegevens wijzigen, de verzoeken indienen of terug bellen.

De oplossing

Zo snel mogelijk een internet en televisie verbinding voor mijn cliënt

1 reactie

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Van Hamersveld,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen