Klacht KPN: verhuizing verzoek constant geannuleerd

Keesvh

Namens een verstandelijk beperkte cliënt van mij regel ik het verhuisverzoek, omdat deze cliënt van afdeling is gewisseld. In eerste instantie verliep alles soepel en zou op de verhuisdatum ook het internet en televisie aangesloten zijn. dit bleek echter niet het geval. Na een dag bellen bleek dit te komen doordat zij de bestelling hadden geannuleerd zonder ons in te lichten. De annulering had plaats gevonden door werkzaamheden in hun buurtcentrale.
Vervolgens ben ik bezig geweest om de verhuizing alsnog door te laten gaan. Dit schijnt heel moeilijk te zijn want door de telefoon en via social media is het nog steeds niet gelukt om de nieuwe verhuizing door te voeren. Dit komt vaak doordat er actie beloofd wordt maar dit niet het geval blijkt te zijn. Denk aan notities maken, gegevens wijzigen, de verzoeken indienen of terug bellen.

Zo snel mogelijk een internet en televisie verbinding voor mijn cliënt

KPN
    Geachte heer Van Hamersveld,

KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?