Opgelost door KPN: verhuizing

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 45236
Gebruiker
x
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Sept. verhuizing doorgegeven Alles in 1+ TV. 2 e analogelijn opgezegd. Na brief KPN met melding: analogelijn verhuisd mee. Zelf gebeld: terugdraaien niet mogelijk. Zelf gebeld: analogelijn geannuleerd. 2 Dec. aansluiting in nieuwe huis. Helaas. Zelf gebeld: ligt aan wijkcentrale we bellen u terug. Helaas. Zelf gebeld: er zijn nog 2 aansluitingen actief op nieuwe adres wij bellen u terug. Helaas. Zelf gebeld: analogelijn verhuisd alweer, order geannuleerd en nieuw tel nr. 30 Dec. lijn geactiveerd. Helaas. Zelf gebeld: wij onderzoeken het, bellen over half uur terug. Helaas. Zelf gebeld: alles is geannuleerd en weer nieuw tel nr. Nee, niet weer. Advies KPN koop tijdelijk digitenne. Maar ik wil ook internet en telefoon!!

De oplossing

Een geactiveerde lijn. Dus Internet, tv, bellen.

3 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Meulenhoff,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Meulenhoff, Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  3. Auteur
    x
    Datum
    Na het indienen van de klacht bij KPN hebben wij een vast aanspreekpunt gekregen. Hierdoor krijg je ook echt het gevoel dat jouw klacht serieus genomen wordt, want bij het call-centre wordt je van het kastje naar de muur gestuurd. De klacht is nu binnen 1 week naar tevredenheid opgelost. Hartelijk dank voor de bemiddeling.Met vriendelijke groet,
    Peter Meulenhoff

Uiteindelijke oplossing

Auteur
x
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen