Opgelost door KPN: verkeerd abonnement

g.hoorn@zonnet.nl

We hebben een mobiel KPN abonnement afgesloten(in de winkel te Meppel) waarbij werd verteld dat de overige familieleden 10 euro korting konden krijgen als ze ook een kpn abonnement hadden.. Toen dit niet gebeurde hebben we navraag gedaan en toen bleek ineens dat er niet een KPN maar een HI abonnement was afgesloten waarbij dit niet aan de orde was. In de winkel opnieuw geklaagd maar daar was niets meer aan te doen terwijl ze wel toegaven dat het hun fout was. Mijn dochter is dus nu 10 euro duurder uit in de maand dan waar ze op gerekend had.

alsnog de 10 per maand toezeggen
mobiel dochter

[nummer verwijderd door de moderator]

KPN
    Geachte heer/mevrouw Hoorn,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    g.hoorn@zonnet.nl
    10 euro korting per maand is toegezegd door de KPN. Daar ging het ons in erste instantie om. Wachten nu of het ook aangepast wordt in het abonnement

g.hoorn@zonnet.nl

Ook een klacht indienen over KPN?