Opgelost door KPN: verkeerd abonnement

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 78854
Gebruiker
g.hoorn@zonnet.nl
Datum
2 reacties

Details

De klacht

We hebben een mobiel KPN abonnement afgesloten(in de winkel te Meppel) waarbij werd verteld dat de overige familieleden 10 euro korting konden krijgen als ze ook een kpn abonnement hadden.. Toen dit niet gebeurde hebben we navraag gedaan en toen bleek ineens dat er niet een KPN maar een HI abonnement was afgesloten waarbij dit niet aan de orde was. In de winkel opnieuw geklaagd maar daar was niets meer aan te doen terwijl ze wel toegaven dat het hun fout was. Mijn dochter is dus nu 10 euro duurder uit in de maand dan waar ze op gerekend had.

De oplossing

alsnog de 10 per maand toezeggen
mobiel dochter

[nummer verwijderd door de moderator]

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Hoorn,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    g.hoorn@zonnet.nl
    Datum
    10 euro korting per maand is toegezegd door de KPN. Daar ging het ons in erste instantie om. Wachten nu of het ook aangepast wordt in het abonnement

Uiteindelijke oplossing

Auteur
g.hoorn@zonnet.nl
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen