Klacht KPN: Verkeerd advies, foutieve installatie, niet nakomen afspraken

Ton

Advies bij Primafoon Deventer inzake aanschaf nw antwoordapp., nieuwe telefoon aangeschaft, installatie door KPN verkeerd gedaan waardoor uitval telefoon en Internet (zakelijke klant, zakelijke schade!), gisteravond zou monteur komen (niet geweest, hele avond voor niets thuis gebleven) terugbelafspraak gisteravond 19:00 uur niet nagekomen, vandaag eindelijk monteur die na uren en uren nu iets schijnt te hebben opgelost. Bestendigheid van deze oplossing moet nog blijken. Correspondentie PC met printer werkte ook niet meer, is afgelopen maandag door automatiseringsbedrijf voor € 112,= hersteld. Gisteravond 1,5 uur gebeld met klantenservice. Bijzonder onbeleefde bejegening en enorme door- en afschuifcultuur. Paasweekend verknald (want door de uitval van 1,5 dag zal ik die maandag moeten inhalen), Goede Vrijdag aan huis gekluisterd vanwege komst monteur. Enorme ergernis en geen woord van excuses. Ca. 4 jr geleden eenzelfde ervaring, werkwijze lijkt typerend voor KPN.

Excuses, schadevergoeding, doen wat je zegt, en doe op z'n minst alsof je klanten je iets kunnen schelen.... (Reageer bijvoorbeeld op Twitterberichten)

KPN
    Geachte heer van der Bijl,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    KPN
    Geachte heer Van der Bijl,De behandelaar van deze reactie zal binnenkort contact met u opnemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    KPN
    Geachte mevrouw Van der Bijl,Uw klacht is nog in onderzoek bij onze behandelaar. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    KPN
    Geachte heer Van der Bijl,De behandelaar heeft u een mail gestuurd met een voorstel.Met vriendelijke groet, KPN Klantenreacties CMT
    KPN
    Geachte heer Van der Bijl, Uw klacht is nog in onderzoek bij onze behandelaar. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    KPN
    Geachte heer van der Bijl,Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    KPN
    Geachte heer Van der Bijl, De behandelaar van deze reactie zal binnenkort contact met u opnemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com. Met vriendelijke groet, KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?