Klacht KPN: Verkeerd aflever adres

Klachtnummer
# 134424
Gebruiker
Dieaan
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Wegens abonnement verlenging mag ik een nieuwe telefoon in ontvangst nemen.
Helaas is de telefoon onderweg naar mijn oude adres, waaruit blijkt dat de medewerker geen postcode check heeft gedaan, die volgens mij wel verplicht is. Gebeld met Post NL en met KPN, beide kunnen niets voor me betekenen. Nu wordt er ook geen voorstel gedaan m.b.t. de volgende stappen die KPN of ik kan ondernemen zodat dit probleem kan worden opgelost.
Ik ben al jaren klant van KPN en heb ook nooit zuinige abonnementen gehad.
Hier ben ik echter zeer ontevreden over.

Hartelijke Groet,
Diana Moulen.

Gewenste oplossing

Het probleem is dat ik vandaag al mijn afspraken heb verzet om de telefoon in ontvangst te kunnen nemen. De rest van de week moet ik gewoon werken. Het zou fijn zijn als ik de telefoon ergens kan ophalen bij bijv. een van de KPN winkels.

1 reactie

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Moulen,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen