Klacht KPN: Verkeerd geïnformeerd tijdens bestelling

Aas

Vorige week heb ik mijn abonnement telefonisch verlengd. Dit heb ik gedaan zodat ik goed geinformeerd zou worden.
Ik ben niet geinformeerd als klant van KPN. Waardoor ik nu een onjuiste bestelling heb geplaatst. De bestelling mag niet gewijzigd worden, ik zou dan alles moeten annuleren en dan opnieuw moeten bestellen. Aldus de medewerkers van KPN.

Wij thuis hebben al ruim 10 jaar kpn en laatste 3 jaar ook kpn mobiel. Wij waren tot vorige week zeer tevreden.

Vorige week heb ik eindelijk gekozen ok mijn abonnement te verlengen bij KPN. Ik heb gekozen voor 20gb, met de veronderstelling, ik krijg dubbele data. Als ik vooraf had deze informatie had geweten, had ik mijn bestelling hierop aangepast.
Als vaste klant van KPN ben ik nooit op de hoogte gebracht van de wijziging van het KPN Compleet. Niet per mail, sms of per brief. Tijdens mijn bestelling is dit ook niet ter sprake gebracht.
Bij het uitzoeken van mijn abonnement en telefonisch contact met de KPN medewerkers is mij niet verteld dat Hussel niet valt onder KPN Compleet.

In mijn bevestiging, contract of op mijn account staat hier ook niets over vermeld. Sterker nog op de website staat onder KPN Compleet dat je kan genieten van voordelen als je dus meerdere diensten hebt op een adres. Waaronder ook mobiel.

Ik heb contact opgenomen met KPN. Er werd niet met mij meegedacht of naar oplossingen gezocht. Medewerker van zaterdag bleef ja precies zeggen. Heel frustrerend. Ik heb zelfs de optie gekregen om de telefoonabonnement te annuleren, want daar heb ik recht op. Daar schrik je dan enorm van als vaste klant.

Ik wil niet mijn abonnement annuleren of dergelijke. Ik wil dat KPN mij tegemoet komt in de wijziging van KPN Compleet.

KPN
    Bedankt voor uw bericht.

Wij hebben uw melding in goede orde ontvangen en zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen om u van verdere ondersteuning te voorzien.

KPN Webcare

Ook een klacht indienen over KPN?