Klacht KPN: Verkeerd ingelicht

Klachtnummer
# 134183
Gebruiker
Gerav
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Ik heb op 25-9-15 mijn abonnement afgesloten bij kpn, een sim only voor mijn iPhone 5 (deze heb ik al 2 jaar). Dit heb ik in de winkel gedaan en de verkoper heeft mij verteld dat ik 4G zou hebben. Wat blijkt nou, er werkt helemaal geen 4G van kpn op mijn telefoon. Ik word van het kastje naar de muur gestuurd. Want ik heb mijn klacht ingediend in de desbetreffende winkel maar ze zeggen dat ik niks kan doen omdat ik binnen 2 weken na mijn aankoop dat had moeten doen. Terwijl ik mijn simkaart pas kon gebruiken op 5-10-15. Ik had pas na een 1,5 week na het in gebruik hebben van mijn simkaart door dat ik helemaal nergens 4G had. Ik heb met de klantenservice gebeld maar die kan ook niks voor me doen en in de winkel ook niet. Ik zou dus graag mijn sim only willen omzetten naar een abonnement met toestel waar ik wel 4G op heb. Dus een duurder abonnement en wel bij kpn blijven. Maar ze kunnen niks voor me betekenen. Wat moet ik hier mee?

Gewenste oplossing

Mijn sim only abonnement omzetten in een duurder abonnement met toestel waar ik wel 4G op heb.

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Van de Vreugde,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Van de Vreugde,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen