Klacht KPN: Verkeerd ingelicht

Gerav

Ik heb op 25-9-15 mijn abonnement afgesloten bij kpn, een sim only voor mijn iPhone 5 (deze heb ik al 2 jaar). Dit heb ik in de winkel gedaan en de verkoper heeft mij verteld dat ik 4G zou hebben. Wat blijkt nou, er werkt helemaal geen 4G van kpn op mijn telefoon. Ik word van het kastje naar de muur gestuurd. Want ik heb mijn klacht ingediend in de desbetreffende winkel maar ze zeggen dat ik niks kan doen omdat ik binnen 2 weken na mijn aankoop dat had moeten doen. Terwijl ik mijn simkaart pas kon gebruiken op 5-10-15. Ik had pas na een 1,5 week na het in gebruik hebben van mijn simkaart door dat ik helemaal nergens 4G had. Ik heb met de klantenservice gebeld maar die kan ook niks voor me doen en in de winkel ook niet. Ik zou dus graag mijn sim only willen omzetten naar een abonnement met toestel waar ik wel 4G op heb. Dus een duurder abonnement en wel bij kpn blijven. Maar ze kunnen niks voor me betekenen. Wat moet ik hier mee?

Mijn sim only abonnement omzetten in een duurder abonnement met toestel waar ik wel 4G op heb.

KPN
    Geachte mevrouw Van de Vreugde,

KPN Klantenreacties CMT
    KPN
    Geachte mevrouw Van de Vreugde,

KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?