Klacht KPN: Verkeerd voorge;licht inzake pakketkeuze.

Klachtnummer
# 443919
Gebruiker
Hans
Datum
6 reacties

Details

De klacht

Oktober 2019 wilde ik op tijdelijke basis Fox International aan mijn TV-pakker toevoegen om het Amarican Football te volgen. Mij werd medegedeeld dat, als ik gebruik zou maken van Hussel, ik -bijvoorbeeld- Spotify kon laten vervallen -dat was toch al kosteloos voor mij- en daarvoor in de plaats kon ik dan Fox international kijken. Zodra de finale gespeeld zou zijn, eind januari, kon ik weer probleemloos Fox International stopzetten en Spotify weer activeren. Maar dat bleek een leugen te zijn.
- Ik heb gedurende de gehele periode gewoon volledig betaald, een bedrag van 13 euro p.m., voor Fox-international;
- Toen ik na die periode weer terug wilde naar Spotify kon dat niet door weer om te ruilen;
- Sterker nog, mijn hele 'Alles-in 1' bleek niet meer te bestaan volgens KPN;
- Ik kon Spotify wel krijgen maar dan moest ik daar maandelijks gewoon voor betalen;
- Wie ik van KPN aan de telefoon krijg, verteld me steeds dat hij/zij het vervelend vinden voor me maar dat 'ze' er niets aan kunnen doen;
- Ik schijn nu een Hussel Internet 50 Mbit/s te hebben van 42,50 en betaal nu 5,00 voor mijn extra TV-ontvanger waar die voorheen gratis was, en 10,00 voor Interactieve TV met een TV-ontvanger. Was voorheen ook gratis.

De oplossing

Ik ben eertijds belazerd door de medewerker van KPN en wil het extra betaalde geld voor Fox International terug hebben.
Ik wil Spotify terug hebben nu Fox beëindigd is, zoals mij eertijds ook is toegezegd.
Ik wil mijn 'Alles-in 1' abonnement terug hebben. Als ik op de website van KPN kijk dan zie ik dat die abonnementsvorm nog steeds wordt aangeboden. Tegen mij wordt steeds gezegd dat dit niet meer mogelijk is.

6 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Josemans,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Hans
    Datum
    Ik wacht op uw reactie.
  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Josemans,

    De behandelaar van deze reactie heeft u een e-mail bericht gestuurd.
    Hij zal begin volgende week telefonisch contact met u opnemen.

    Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten tot uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT


  4. Auteur
    Hans
    Datum
    Ik heb een reactie ontvangen van KPN, inclusief een zogeheten 'Coulance-voorstel'. Ik heb op deze mail gereageerd en heb nog wat aanvullende vragen gesteld. Ik ben in afwachting van de reactie van KPN.
  5. Auteur
    Hans
    Datum
    Ik ben nog steeds in afwachting van een reactie van KPN.
  6. Auteur
    Hans
    Datum
    Ik heb antwoord op mijn vragen en een soort van compensatie-aanbod gekregen van KPN, een schamele 18 euro hetgeen ik beleefd heb geweigerd. Ik ga nu een aantal van de diensten die ik nu afneem elders onderbrengen.

Ook een klacht indienen over KPN?