Klacht KPN: Verkeerd voorge;licht inzake pakketkeuze.

Hans

Oktober 2019 wilde ik op tijdelijke basis Fox International aan mijn TV-pakker toevoegen om het Amarican Football te volgen. Mij werd medegedeeld dat, als ik gebruik zou maken van Hussel, ik -bijvoorbeeld- Spotify kon laten vervallen -dat was toch al kosteloos voor mij- en daarvoor in de plaats kon ik dan Fox international kijken. Zodra de finale gespeeld zou zijn, eind januari, kon ik weer probleemloos Fox International stopzetten en Spotify weer activeren. Maar dat bleek een leugen te zijn.
- Ik heb gedurende de gehele periode gewoon volledig betaald, een bedrag van 13 euro p.m., voor Fox-international;
- Toen ik na die periode weer terug wilde naar Spotify kon dat niet door weer om te ruilen;
- Sterker nog, mijn hele 'Alles-in 1' bleek niet meer te bestaan volgens KPN;
- Ik kon Spotify wel krijgen maar dan moest ik daar maandelijks gewoon voor betalen;
- Wie ik van KPN aan de telefoon krijg, verteld me steeds dat hij/zij het vervelend vinden voor me maar dat 'ze' er niets aan kunnen doen;
- Ik schijn nu een Hussel Internet 50 Mbit/s te hebben van 42,50 en betaal nu 5,00 voor mijn extra TV-ontvanger waar die voorheen gratis was, en 10,00 voor Interactieve TV met een TV-ontvanger. Was voorheen ook gratis.

Ik ben eertijds belazerd door de medewerker van KPN en wil het extra betaalde geld voor Fox International terug hebben.
Ik wil Spotify terug hebben nu Fox beëindigd is, zoals mij eertijds ook is toegezegd.
Ik wil mijn 'Alles-in 1' abonnement terug hebben. Als ik op de website van KPN kijk dan zie ik dat die abonnementsvorm nog steeds wordt aangeboden. Tegen mij wordt steeds gezegd dat dit niet meer mogelijk is.

KPN
    Geachte heer Josemans,

KPN Klantenreacties CMT
    Ik wacht op uw reactie.
    KPN
    Geachte heer Josemans,

De behandelaar van deze reactie heeft u een e-mail bericht gestuurd.
    Hij zal begin volgende week telefonisch contact met u opnemen.

KPN Klantenreacties CMT

Hans
    Ik heb een reactie ontvangen van KPN, inclusief een zogeheten 'Coulance-voorstel'. Ik heb op deze mail gereageerd en heb nog wat aanvullende vragen gesteld. Ik ben in afwachting van de reactie van KPN.
    Hans
    Ik ben nog steeds in afwachting van een reactie van KPN.
    Hans
    Ik heb antwoord op mijn vragen en een soort van compensatie-aanbod gekregen van KPN, een schamele 18 euro hetgeen ik beleefd heb geweigerd. Ik ga nu een aantal van de diensten die ik nu afneem elders onderbrengen.

Ook een klacht indienen over KPN?