Klacht KPN: verkeerd voorgelicht

saskia

Hallo, ik ben echt heel boos op kpn. Ik ben verkeerd voorgelicht over de aansluiting van glasvezel. Alles werd heel mooi en eenvoudig uitgelegd. Maar na weken wachten komt de monteur langs om alles eindelijk aan te sluiten krijg ik t horen dat er meerdere kosten bij komen van €125. Waarvan na overleg een deel van 49.99 vergoedt word maar dat moet ik dan wel ter plekke betalen of t word gefactureerd. En dit is naar mijn mening oplichting van kpn een pakket bieden van 35 maar vergeten erbij te zeggen dat er mogelijk kosten erbij komen mocht een bekabeling niet mogelijk zijn in je huis. En ook dat je ineens een wandcontactdoos moet betalen aks je dat niet hebt. Ik heb lang gewacht hierop en woed nu in alle fronten benadeeld met 2 kleine kinderen erbij. Dit vind ik echt niet kunnen en oplichting en dan nog dreigen dat je vastzit aan deze contract? En niets anders is mogelijk volgens kpn. Ik wil best een gedeelte zoals die 25 betalen maar niet volledig en dan achteraf pas GELD

Ik ben bereid de 25 voor de wandcontactdoos te betalen maar de draadloze verbinden set niet want ik kan er niets aan doen dat bedrading moeilijk is in m'n huis dan had kpn dat eerder moeten vertellen en komen kijken. A

KPN
    Geachte mevrouw Hoeblal,

KPN Klantenreacties CMT
    KPN
    Geachte mevrouw Hoeblal,

KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?