Klacht KPN: verkeerd voorgelicht

Klachtnummer
# 113256
Gebruiker
saskia
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Hallo, ik ben echt heel boos op kpn. Ik ben verkeerd voorgelicht over de aansluiting van glasvezel. Alles werd heel mooi en eenvoudig uitgelegd. Maar na weken wachten komt de monteur langs om alles eindelijk aan te sluiten krijg ik t horen dat er meerdere kosten bij komen van €125. Waarvan na overleg een deel van 49.99 vergoedt word maar dat moet ik dan wel ter plekke betalen of t word gefactureerd. En dit is naar mijn mening oplichting van kpn een pakket bieden van 35 maar vergeten erbij te zeggen dat er mogelijk kosten erbij komen mocht een bekabeling niet mogelijk zijn in je huis. En ook dat je ineens een wandcontactdoos moet betalen aks je dat niet hebt. Ik heb lang gewacht hierop en woed nu in alle fronten benadeeld met 2 kleine kinderen erbij. Dit vind ik echt niet kunnen en oplichting en dan nog dreigen dat je vastzit aan deze contract? En niets anders is mogelijk volgens kpn. Ik wil best een gedeelte zoals die 25 betalen maar niet volledig en dan achteraf pas GELD

De oplossing

Ik ben bereid de 25 voor de wandcontactdoos te betalen maar de draadloze verbinden set niet want ik kan er niets aan doen dat bedrading moeilijk is in m'n huis dan had kpn dat eerder moeten vertellen en komen kijken. A

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Hoeblal,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Hoeblal,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?