Opgelost door KPN: verkeerd voorgelicht/verwijderen gespreksnotities!!

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 114294
Gebruiker
M. B.
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Onlangs ben ik overgestapt van Ziggo naar KPN. Volgens mevr in winkel zou internetsnelheid gelijk zijn. Nu blykt dat dat helemaal niet het geval is.Diverse malen gebeld met KPN. Aanbod KPN:va 10-6 abon. kosteloos omzetten naar vdsl.Op 3-6 's-ochtends een medewerkster aan lyn gehad omdat internet weer heel traag was, vol begrip&vertelde dat er een passende oplossing gezocht zou worden als ik toch vh contract af zou willen. Gebeurt vaker zei ze nog. Ik kon op siteZiggo kyken en evt terugbellen."smiddags gebeld; man afd. opzeg ook heel begripvol. Verzocht my om toch 10-6 af te wachten. Indien 11-6 er geen verbetering was dan terugbellen en zou er ontbinding van contract plaatsvinden. Niet per direct uiteraard maar wel op korte termyn. Tijdens dit gesprek vroeg hy my aan de lyn te blyven ivm maken gespreksnotitie/afspraak. 11-6 teruggebeld; internet=drama. Overal zijn gespreksnotities van behalve vh gesprek 'smiddags! Word uitgemaakt voor leugenaar en zit met traag internet.SCHANDE

De oplossing

Ik wens ontbinding van het contract op zeer korte termijn!!! Of internetsnelheid zoals wij gewend waren bij Ziggo.

3 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Brouwers,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Brouwers,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  3. Auteur
    M. B.
    Datum
    KPN heeft ons het voorstel gedaan om het jaarcontract te ontbinden per direct. Nette oplossing!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
M. B.
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen