Opgelost door KPN: verkeerd voorgelicht/verwijderen gespreksnotities!!

M. B.

Onlangs ben ik overgestapt van Ziggo naar KPN. Volgens mevr in winkel zou internetsnelheid gelijk zijn. Nu blykt dat dat helemaal niet het geval is.Diverse malen gebeld met KPN. Aanbod KPN:va 10-6 abon. kosteloos omzetten naar vdsl.Op 3-6 's-ochtends een medewerkster aan lyn gehad omdat internet weer heel traag was, vol begrip&vertelde dat er een passende oplossing gezocht zou worden als ik toch vh contract af zou willen. Gebeurt vaker zei ze nog. Ik kon op siteZiggo kyken en evt terugbellen."smiddags gebeld; man afd. opzeg ook heel begripvol. Verzocht my om toch 10-6 af te wachten. Indien 11-6 er geen verbetering was dan terugbellen en zou er ontbinding van contract plaatsvinden. Niet per direct uiteraard maar wel op korte termyn. Tijdens dit gesprek vroeg hy my aan de lyn te blyven ivm maken gespreksnotitie/afspraak. 11-6 teruggebeld; internet=drama. Overal zijn gespreksnotities van behalve vh gesprek 'smiddags! Word uitgemaakt voor leugenaar en zit met traag internet.SCHANDE

Ik wens ontbinding van het contract op zeer korte termijn!!! Of internetsnelheid zoals wij gewend waren bij Ziggo.

KPN
    Geachte mevrouw Brouwers,

KPN Klantenreacties CMT
    KPN
    Geachte mevrouw Brouwers,

KPN Klantenreacties CMT
    M. B.
    KPN heeft ons het voorstel gedaan om het jaarcontract te ontbinden per direct. Nette oplossing!

M. B.

Ook een klacht indienen over KPN?