Opgelost door KPN: Verkeerd voorgelicht.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 105203
Gebruiker
W@M
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Contract van HI is aangesloten in de KPN winkel te rijswijk ZH,hierbij destijds al veel problemen gehad om mijn nummerbehoud te regelen,hierbij al veel fouten gemaakt door de shopmanager aldaar.(Dat was mijn eerste slechte ervaring als nieuwe klant,nooit excuus gehad)Ben een Sim only contract aangegaan met een opzegtermijn van 1 maand,aan een SO wordt alleen maar verdiend als bedrijf omdat je geen toestel weggeeft.Nu omdat ik van het contract af wil ivm financiële problemen kan opzeggen met een maand niet en kan ik weg op 30 oktober 2015.Wordt nu gezegd dat ik het verkeerd begrepen heb,weet wel zeker wat er gezegd is.Als ik nu een contract had gehad met een toestel had ik het enigszins begrepen,maar nu snap ik er werkelijk niets van,jullie verdienen de afgelopen maanden dik aan mij,en ik hoef geen toestel af te batalen win-win situatie voor Hi.Helaas als je de klantenservice belt denken ze niet met je mee,en geven aan dat ik er voor getekend heb,gevolgen voor de consument ...

De oplossing

Ik zou graag overgezet willen worden op prepaid,zodat ik geen maandelijkse betalingsverplichtingen meer heb en zelf kan bepalen wanneer ik bel,hierdoor kan ik ook niet in de problemen komen als ik in de toekomst (Want dat gaat gebeuren)mijn rekening niet meer kan betalen.Ik geeft het nu netjes van te voren aan dat ik in de problemen begin te komen,en Hi schuilt zich nu achter de algemende voorwarden,en de consument heeft het maar verkeerd begrepen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

KPN is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

2 reacties

  1. Auteur
    W@M
    Datum
    Uiteindelijk had ik het niet verkeerd begrepen,maar begint de medewerker nu te twijfelen wat er precies verteld is.Vind het netjes dat daar nu op teruggekomen wordt,alleen heb je daar helaas wel dit platform voor nodig.Oplossing die aangedragen is vind ik een nette oplossing,ook al zal ik deze winkel niet meer bezoeken voor mijn aankopen.
  2. Auteur
    W@M
    Datum
    Nette oplossing aangedragen,nogmaals jammer dat dit platform nodig is.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
W@M
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen