Klacht KPN: verkeerde factuur sturen en dreigen met afsluiten

Klachtnummer
# 10318
Gebruiker
Anoniem
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Onbekende factuur ontvangen. Deze is niet voor ons filiaal. Een brief verzonden met toelichting. Nogmaals een verkeerde factuur ontvangen. Gebeld en na 10 minuten opgehangen. Volgende dag nogmaals geprobeerd, 24 minuten in de wacht (!!) Dame kon mij niet helpen en adviseert om een brief te sturen, ditmaal naar een ander adres. Brief verzonden en tevens klacht op forum van de KPN geplaatst, omdat gedreigd wordt met afsluiting. Ik hoop dat het niet zover komt dat onze firma in de problemen komt door afsluiting van ons internet, omdat wij de kosten van een ander filiaal niet willen voldoen. Hopelijk kan iemand met toegang tot alle informatie dit uitzoeken en voorkomen.

De oplossing

Creditering van 2 onjuiste facturen op onze firma naam

1 reactie

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Augustus,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen